repre foto: spot 365. bank/YouTube

Trišesťpäťka prichádza s novou jesennou kampaňou na hypotéku. Pokračuje pritom v rovnakej komunikačnej línii, akú odštartovala koncom leta v súvislosti so svojím repozicioningom. V novom spote je aj v tomto prípade prítomná príznačná korporátna farebnosť s dominantnou mintovou a doplnkovou ružovou.

Ústredným motívom kampane je aj v tomto prípade výzva „push the button“. Symbolickým stlačením tlačidla si môžu klienti znížiť sadzbu hypotéky a získať úrok od 0,365 % ročne.

Kampaň bude 365.bank promovať cez televízne spoty, printy, sociálne médiá, PR, ale aj v rámci outdoor nosičov a klientskych komunikačných kanálov. Komunikácia štartuje od októbra a pochádza z dielne dvornej reklamnej agentúry banky Wiktor Leo Burnett.

„V rámci najnovšej kampane rozvíjame svoj doterajší pozicioning plnoformátovej banky, digitálnej aj s pobočkami. Svoje portfólio preto dopĺňame o hypotéku a rozširujeme aj cieľové skupiny. Po prvýkrát v spote preto vystupuje rodina, ako úplne nový klientsky segment. Produkt pritom prepájame s našimi ekologickými princípmi, ktoré ako banka razíme prakticky od svojho vzniku,“ vysvetľuje Silvia Žuffa, head of marketing v 365.bank.

Vizitka kampane:

Klient: 365.bank
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Tomáš Galajda
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Patrícia Al-Haidi
Account Manager Senior: Michal Kopriva
Produkcia: Leopard production
Vedúci výroby: Martin Repka
Produkcia: Filip Meňky, Emília Šimeková
Réžia: Marek Partyš
DOP: Marián Ontko

(ts)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu