iab_slovakia_interact barcelona-mini_banner

L’Oréal, Renault, Unilever, Nestlé odhalia ‘The Battle of the Screens’ na Interact, Barcelona

7. ročník Interact conference od IAB Europe
23. – 24. Mája 2013

IAB Europe s potešením oznamuje tému tohtoročného Interact eventu (www.interactcongress.eu), ktorý sa koná vo W Hoteli v  Barcelone 23.-.24. mája 2013. ‚ The Battle of the Screens: Compete or Collaborate?’ sa zameria na to, ako reagovať na výzvu neustále rastúcej mediálnej fragmentácie a proliferáciu obrazovky a pomôcť firmám poskytovať lepšiu skúsenosť so značkou svojím zákazníkom.

Inzerenti, Georges-Edouard Dias, Senior Vice President, digitálny biznis, L’Oréal, Patrick Hoffstetter, riaditeľ Digital Factory, RenaultGeoff Seeley, Global Communications Planning Director v Unilever a Pete Blackshaw, Global Head of Digital & Social Media, Nestlé majú na starosti hlavné prezentácie a diskusiu o tom, ako sa správanie zákazníkov mení s explóziou smartphonov a tabletov.

‘The Battle of the Screens: Compete or collaborate?’

V digitálnom svete vyzerá rozlíšenie obrazoviek ako hotové bojisko. Inzerenti sa snažia prísť na to, čo robiť na rozdielnych platformách a ako dostať najlepší výsledok v rámci svojho rozpočtu, zatiaľ čo v rovnaký čas bojujú so štruktúrami, ktoré bránia v lepšej integrácií. Medzitým to zákazníci vidia inak: používajú rôzne obrazovky kedykoľvek a kdekoľvek na dosiahnutie toho, čo chcú a kedy to chcú. Tak teda, aké sú možnosti pre inzerentov, agentúry a vydavateľov na vytvorenie relevantnej a účinnej skúsenosti pre zákazníka a uvoľniť celkový potenciál rozdielnych platforiem, ktoré sú im k dispozícií?

Interact 2013 spojí popredných európskych inzerentov, agentúry a majiteľov médií na dvojdennej debate v Barcelóne.

V prvý deň, teda 23. mája, experti a komentátori z odvetvia, odprezentujú posledné novinky v digitálnej oblasti prostredníctvom troch streemov:

  • Trendy v digitálnom biznise (zahrňuje výročné výsledky AdEx Benchmark), prieskum spotrebiteľov a štandardizované iniciatívy v Európe
  • Nové podmienky v novo navrhnutej ochrane dát, legálne limity a regulátory a samoregulácia pre online behviorálnu reklamu
  • Inšpirácia od a pre reklamné odvetvie

Počas druhého dňa sa budú rozoberať stratégie a taktiky digitálnych lídrov, zamerajú sa na:

  • Agentúry odpovedajú na výzvu multi-screenu a post-digitálnych konzumentov
  • Inovácie v zákazníckej skúsenosti s obsahom a značkami prostredníctvom rôznych zariadení
  • Víťazné stratégie vydavateľov
  • Posledné nástroje na meranie vyvíjajúceho sa publika a hodnotenie vplyvu reklamy

V rovnakom čase, v akom sa koná aj konferencia, budú Marketing and Interactive Excellence Awards,MIXX Europe and Research Awards oslavovať najlepšie európske interaktívne kampane a najvýarznejšie projekty o prieskume digitálnych médií roka na Interact Gala Awards Dinner.

Kontakty

Médiá kontaktujte: Bénédicte Blondel, Communications Manager,communications@iabeurope.eu 
Ak sa chcete stať spíkrom: Alison Fennah, VP Research & Marketing,vprm@iabeurope.eu 
Pre sponzorstvo a všeobecné informácie: Jean-Baptiste de Bock, Event Manager, events@iabeurope.eu

Celý program a registrácia: http://www.interactcongress.eu/

Research Awards: http://www.interactcongress.eu/visitors/55/Research-Awards.html
MIXX Awards Europe: http://www.mixxawardseurope.eu/

Followujte Interact na Twitteri: https://twitter.com/iabeu_interact 
Pridajte sa na Facebooku: http://www.facebook.com/IABEurope.Interact

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu