repro foto: TV JOJ

Hneď od svojho štartu v novom roku si najsledovanejšia a najzábavnejšia show na trhu vyslúžila tradičný úspech – diváci si prvé tohtoročné Inkognito v pondelok večer nenechali ujsť a televízia JOJ bola opäť lídrom slovenského trhu v prime time.

JOJ Group si v pondelok v hlavnom vysielacom čase pripísala ako jednoznačná trhová jednotka vysoko nadpriemernú 14,5 % sledovanosť a 31,3 % podiel.

Najsledovanejším programom boli včera Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo až 662-tisíc divákov a hlavná spravodajská relácia dosiahla vynikajúcu 14,2 % sledovanosť a 29,9 % podiel na trhu.

KRIMI zaznamenali včera 11,7 % sledovanosť a 25,4 % podiel, Najlepšie počasie 10,8 % rating a 22,9 % share.

Absolútne bezkonkurenčným TOP nespravodajským programom pondelka bolo prvé premiérové Inkognito nového roka, ktoré si nenechalo ujsť až 546-tisíc divákov a zábavná show na JOJke dosiahla výbornú 11,7 % sledovanosť a 25,0 % podiel na trhu.

Film na Markíze zaznamenal len 12,1 % share. Najsilnejšou cieľovou skupinou včerajšieho Inkognita boli ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli excelentnú, až 16,7 % sledovanosť! Muži v rovnakej CS dosiahli až 12,1 % rating.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu