Across má novú kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett

Investičná spoločnosť Across Private Investments chce najnovšou masívnejšou online kampaňou ukázať, ako majú Slováci správne investovať.

Opiera sa pri tom o nelichotivé štatistiky, ktoré poukazujú na trend, že v investovaní sú Slováci mimoriadne konzervatívni. Svoje úspory majú uložené na bežných či termínovaných účtoch.

,,V kampani, ktorú sme spustili 15. marca, poukazujeme na to, že len za posledných 30 rokov hodnota celosvetových akcií vzrástla o 778%. Americké akcie za rovnaké obdobie zhodnotili o 1936%. Uvedomujeme si, že svet financií je pre bežných ľudí komplikovaný, a preto má kampaň aj edukatívny rozmer. Snažili sme sa ňou zjednodušiť pohľad na investovanie,“ povedal Maroš Ďurik, generálny riaditeľ Across Private Investments.

Kampaň vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett. Across spustil v týchto dňoch rozsiahlu bannerovú kampaň v online prostredí. Podporiť ju má youtube video, ktoré nahovoril známy divadelný herec Robert Roth.

Začiatkom roka 2018 Across úplne zmenil svoju webovú stránku a aj newsletter. ,,V komunikácii sa naša pozornosť sústreďuje na zvýšenie spontánnej znalosti značky Across Private Investments, pozornosť potenciálnych klientov upriamujeme na efektívnejšie formy zhodnocovania úspor, než ponúkajú napríklad termínované vklady“ poznamenal Ďurik.

Webová stránka Acrossu okrem iného ponúka denne aktualizované informácie zo sveta finančných trhov a biznisu v podobe analýz, trhových komentárov či korporátnych správ.

Across Private Investments je špecialistom na privátne investovanie už od roku 2002.
V súčasnosti spravuje aktíva v objeme viac ako 200 mil. eur.

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu