Spot pre zľavový portál nakrútila agentúra Crot Production. Je pokračovaním kampane #ObjavteSlovensko, ktorú spustil portál už v lete. Tvárou zimnej časti kampane sa stal úspešný slovenský lyžiar Adam Žampa.

V minulom roku ZľavaDňa redizajnovala, zmenila logo i vizuálnu identitu a v lete odštartovala iniciatívu #ObjavteSlovensko, ktorá je súčasťou dlhodobej kampane.

„Cez inšpirácie chceme motivovať viac Slovákov k cestovaniu po Slovensku a k objavovaniu jeho krás. #ObjavteSlovensko nie je iba kampaň, je to iniciatíva. Chceme, aby viac Slovákov cestovalo a objavovalo krásy Slovenska, chceme pomôcť cestovnému ruchu u nás doma. V letnej kampani nás podporili nielen spomínaný Adam Žampa, ale aj moderátor Sajfa či herečka Kristína Farkašová, “ povedala Svetlana Tarageľová, riaditeľka portálu ZľavaDňa.

Sajfa, ale aj Kristína Farkašová publikovali na sociálnej sieti post s hashtagom #Objavte Slovensko a tak sa zapojili do kampane. Pozri > Sajfa  > Farkašovská

Súčasťou kampane je landing page www.objavteslovensko.sk, komunikácia na sociálnej sieti, ktorá pracuje s hashtagom #ObjavteSlovensko a spot, ktorý bol nasadený 10. januára a Adam Žampa si v ňom zahral hlavnú úlohu.

Spot sa nakrúcal počas Vianoc, keď bol Adam Žampa doma na Slovensku. „Sme veľmi radi, že sa do tejto iniciatívy zapojil aj náš najúspešnejší lyžiar Adam Žampa. Kvôli pretekom precestoval celý svet a vidí, že aj Slovensko má čo ponúknuť, že je svetové,“ doplnila Tarageľová.

“Do kampane som šiel najmä preto, že sa mi zapáčil koncept ZľavaDňa, a to podporiť turistický ruch na Slovensku. V Tatrách máme penzión a ja sám som tiež hrdý Slovák a Tatranec, vždy keď môžem pomôcť, urobím to veľmi rád,” povedal Adam Žampa.

Na kampaňovej landing page nájdu návštevníci vyhľadávač a ponuky zimných lyžiarskych tredísk, ale i originálne slovenské výrobky.

Súčasťou kampane je prieskum cestovného ruchu na Slovensku, ktorý spoločnosť realizuje pomocou dotazníkového formulára zverejneného na webe ZlavaDna.sk. Cieľom je zistiť preferencie používateľov a zatraktívniť cestovateľskú ponuku zliav.

Spoločnosť v prieskume zisťuje bonitu respondentov, cestovateľské zvyky, akú sumu minú v priemere za dovolenku, ktoré destinácie vyhľadávajú, ako často cestujú do zahraničia, ako hodnotia kvalitu slovenských služieb a ubytovania, ale aj aké majú používateľské skúsenosti so zľavovým portálom.

Portál ZľavaDňa.sk vznikol v roku 2010, je súčasťou skupiny Creative Web, ktorá prevádzkuje projekty SlevaDne.cz, Bookio.sk, BookioPro, alebo Camareo.

Adam Žampa bol v apríli 2016 aj tvárou kampane mobilného operátora 4KA. Čítajte viac.

Mobilný-operátor-4KA-spustil-kampaň-Viazanosť-vám-nepristane
Adam Žampa v kampani operátora 4KA – Viazanosť vám pristane (zdroj: Swan)

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu