Ak sa študent zapojí do súťaže ADC Štempel a vyhrá, môže si sám vybrať jednu z top agentúr, ktoré ho vďaka „štempľu“ na stáž garantovane zoberú. Študent na stáži potom získa skúsenosti s prácou na reálnych reklamných zadaniach.

Súťaž ADC Štempel spočíva vo vypracovaní konceptu kampane na zadanú tému do 9. mája, tento rok je témou opäť Netflix.

„Vytvor kampaň na streamovaciu službu Netflix na Slovensku. Priprav a opíš hlavnú ideu kampane, headline a tri médiá podľa vlastného výberu. Môže to byť spot, print, social, outdoor, PR, online video – je to na tebe a na tvojom odporúčaní. Predaj nám to v prezentácii na max 10 slidov. Môžeš staviť na výborný craft (či už grafika alebo copy) aj na silu nápadu – to, čo hľadáme, je kreatívny talent,“ píše sa v briefe od ADC.

Prezídium Art director clubu vyberie z prihlásených uchádzačov najlepšie práce „ktoré si svojou kvalitou vypracovania, kreativitou a splnením briefu zaslúžia ADC štempel,“ uviedlo ADC.

Víťaz súťaže si môže vybrať stáž v jednej z top reklamných agentúr, ako napr.: Zaraguza, Wiktor Leo Burnett, Made by Vaculik, MUW Saatchi & Saatchi, Mark BBDO, Diorama. (Adbee), JANDL, Triad, Istropolitana Ogilvy, PS Digital, Core4, Effectivity powered by Publicis, Respect APP, Apple Pie, Mayer/McCann Erickson a ďalších.

Víťazi Štempla získajú okrem garantovanej stáže v KRASovej reklamnej agentúre i vstup na konferenciu, workshop a vstup slávnostné odovzdávanie ocenení Zlatý klinec 2017 a potenciálnu vyhliadku na nový job v reklame.

Brief môžete nájsť > tu 

O svojich skúsenostiach hovoria minuloroční stážisti:

Na stáži si možno „pričuchnete“ k práci aj na takejto reklame :)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu