Goethe Institut spustil kampaň, ktorá ma primäť mladých ľudí, aby si vyberali na školách výučbu nemeckého jazyka. Kampaň odštartovala videom v ktorom Adela rapuje, alebo prednáša v parku v prostredí pred kostolom báseň, ktorá je v skutočnosti návod v nemeckom jazyku. Správu sme aktualizovali o spresnenie od autorov kampane. Videá sú úvodom k projektu STENGL IT Akademie.

Komunikácia prebieha primárne v online prostredí, na YouTube a na sociálnej sieti FB Chceme vedieť nemecky.

Kampaň pracuje s hashtagom #sitoskus.

Pozrite si teasingové videá s Adelou:

Aktualizované 2.9.:

Prečítajte si vyjadrenie tvorcov kampane:

„Videá sú úvodom k projektu IT spoločnosti STENGL pod názvom STENGL IT Akademie. Tá v spolupráci s partnerom – Goetheho inštitútom – pripravila historicky prvý kurz nemčiny pre IT odborníkov na Slovensku. Účastníci pilotného trimestra sa ho zúčastnia zadarmo.
Zámerom spoločnosti STENGL je otvoriť celospoločenskú debatu o potrebe posilnenia výučby nemčiny na vysokých školách s technickým zameraním,“ povedala Ela Dekánková, Senior PR konzultantka mediálnej agentúry TIME.is COMMUNICATION.

Vizitka kampane:
Autor projektu, produkcia, kampaň: TIME.is Communication
Klient: STENGL, a. s.
Partner: Goethe-Institut Bratislava
Videá: JUMPCAT studio
Scenár teasingovej kampane: Samo Marec

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu