foto: ADMA

Už koncom októbra asociácia spúšťa ADMA digital marketing academy II., ktorá je nadstavbou academy I. Je určená jej absolventom a senior marketérom s predchádzajúcimi skúsenosťami v digitálnom marketingu.

Rozsah jednotlivým tém je prispôsobený účastníkom akadémie a šitý na mieru tomu, čo ich konkrétne zaujíma. Deadline registrácie je 27. október.

ADMA digital marketing academy II. sa venuje konkrétnym témam, ktoré predstaví v rámci blokov účastníkom interaktívnou a praktickou formou. Mentori z radov našich členských agentúr prispôsobia rozsah workshopov požiadavkám prihlásených účastníkov.

Akadémia II. sa zameriava na senior marketérov a účastníkov I., ktorí už majú prehľad v digitálnom marketingu a vedia, čo konkrétne ich v daných témach zaujíma. Po registrácií obdržia formulár, vďaka ktorému budeme ešte pred začiatkom akadémie vedieť, čo od akadémie očakávajú.

Akadémia pozostáva z 8 blokov. Každý workshop sa venuje jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu. Výučba bude pozostávať vždy z jedného bloku v jeden deň, čo znamená, že účastník strávi na kurze 8 dní v priebehu 8 týždňov.

Mentori a témy workshopov:

Peter Nemčok, Webikon – WordPress
Na workshope WordPress sa naučíte, ako pracovať s týmto open source softvérom na vytvorenie webovej stránky, blogu či aplikácie. Peter vám ukáže, ako vo WordPress prihliadať na SEO a ako tvoriť vizuálne zaujímavé články.

Ján Andrejko, Visibility – SEO
V bloku SEO sa od Jána Andrejka z Visibility účastníci oboznámia s pokročilými technikami optimalizácie pre vyhľadávače. Jedná sa o techniky, ktoré zvýšia návštevnosť webstránky z organických výsledkov v internetových vyhľadávačoch.

Lukáš Andel, RIESENIA.com – Webová automatizácia/UX/CROWebová
Technickejšie ladený workshop sa bude venovať problematike automatizácie webu, user experience a optimalizácii konverzného pomeru na webe. Lukáš Andel z RIESENIA.com vám ukáže na čo sa zamerať pri tvorbe webu, ako navrhnúť intuitívnu webstránku, na ktorú sa budú vaši zákazníci radi vracať.

Jakub Šuták & Veronika Romanová, Visibility – Copywriting
Originálny, výstižný, pútavý. Copywriting zohráva kľúčovú úlohu pri vytváraní obsahu na web. Účastníci sa naučia zásady a užitočné tipy pri tvorbe blogových článkov, sloganov, newsletterov atď.

Braňo Macko, Ponyhouse – Content vs. Native
Braňo vysvetlí rozdiel medzi contentom a natívom. Pozrieme sa na ceny, ako má vyzerať dobrá ponuka od agentúra a na čo si dať pozor pri tvorbe obsahu či natívu in-house.

Róbert Szabó, PS: Digital – Facebook & Instagram Ads
Róbert účastníkom ukáže, ako vytvárať reklamy a Facebook a Instagram čo najefektívnejšie. Prezradí zásady a užitočné zásady pri zadávaní boostingu aj ako pracovať s nástrojmi Ads Manager a Business Manager.

Martin Kušník, Promiseo – Google & YouTube Ads
Martin Kušnír vás prevedie vytváraním reklám na Google a YouTube. Naučte sa optimalizovať kampane tak, aby boli čo najefektívnejšie aj ako hľadať potenciálnych zákazníkov a platiť za nich až keď prejavia záujem.

Záverečný workshop
Účastníci akadémie zakončia 2-mesačnú akadémiu záverečným workshopom. Počas celého kurzu s pomocou mentorov využívajú nadobudnuté vedomosti a aplikujú ich na svoje vlastné projekty, ktoré v závere odprezentujú pred porotou.

Viac informácií o ADMA digital marketing academy II. nájdete na webe admaacademy.sk. Prihlásiť sa je možné do 27.10., výučba začína 29. októbra.

ADMA digital marketing academy II. sa bude otvárať, ak sa prihlási dostatočný počet účastníkov. Prihláste sa a získajte hlboký vhľad do konkrétnych tém digitálneho marketingu od kapacít vo svojej oblasti z ADMA.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu