foto: ADMA

Po dvoch úspešných ročníkoch a pre veľký záujem prichádza Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) od 3. októbra už s treťou ADMA digital marketing academy. Absolventi získajú titul Master of Digital Marketing. Predmet Kreatívna tvorba bude mentorovať Michal Pastier z reklamnej agentúry Zaraguza.

Akadémia ponúka možnosť získať ucelený pohľad, zručnosti a praktické skúsenosti z oblasti digitálneho marketingu priamo od majstrov v konkrétnych oblastiach z členských agentúr ADMA.

ADMA digital marketing academy je určená najmä marketérom, ktorí chcú získať neoceniteľný know how od skúsenejších, pre ľudí na marketingových oddeleniach malých a stredných firiem, pre marketérov z offline prostredia aj pre online špecialistov, ktorí majú záujem rozšíriť obzory o ďalšie segmenty.

Akadémia pozostáva z 9 blokov. Každý týždeň sa budú venovať jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu pod vedením špecialistu na danú tému z členských agentúr ADMA.

Jeden workshop trvá 5 hodín. Počas 9 týždňov si účastníci prehĺbia svoje vedomosti v hlavných témach digitálneho marketingu a na konci akadémie obdržia titul Master of digital marketing garantovaný asociáciou ADMA.

Témy 3. ročníka ADMA akadémie a mentori:

● Stratégia digitálnej komunikácie – mentor: Peter Šebo, PS: Digital
● Kreatívna tvorba – Michal Pastier, Zaraguza
● Content marketing – Juraj Sasko, Visibility
● Sociálne médiá – Marek Didák & Lívia Brtáňová, Hype
● Web & aplikácie – Miro Murgaš, CORE4 Advertising
● Médiá a plánovanie – Jiří Korpa-Ondo, Digiline
● Výkonnostný marketing – Andrej Salner, Basta Digital
● Analytika – Vlado Cintula, RIESENIA.com
● Workshop digitálneho marketingu – Martin Woska, TRIAD Advertising

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu