ADMA pripravila súťaž v spolupráci so združením TheMarketers.biz a je určená pre všetkých hráčov na trhu digitálneho marketingu na Slovensku. Súťaží sa v troch kategóriách Performance, Idea a Execution. Práce je možné prihlasovať do 31. januára.

„Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektami. Súťaž je určená len projektom v oblasti digitálnej komunikácie (nie produkty, startupy a pod.). Víťazi budú vyhlásení na slávnostnom odovzdávaní cien 3. marca 2017 v Bratislave za účasti viac ako 200 profesionálov z oblasti digitálneho marketingu,“ zverejnila ADMA.

Prihlásené práce budú hodnotiť dve poroty – veľká a kmeňová porota. Veľká porota bude zložená zo všetkých prihlasovateľov a rozhoduje o postupe prihlásených prác na shortlist.

Kmeňová porota, ktorá rozhoduje o finálnej podobe shorlistu a víťazoch súťaže, má trinásť členov a dvanásť z nich tvoria odborníci z rôznych oblastí biznisu a digitálneho marketingu volení Valným zhromaždením ADMA. Jeden porotca sa do Kmeňovej poroty dostane žrebovaním z Veľkej poroty.

Súťažné kategórie:

P ako Performance – výkon, výsledky, ktorú bude porota hodnotiť ako schopnosť dosiahnuť mimoriadne výsledky na základe zadania čo najefektívnejším spôsobom.

I ako Idea – nápad, kreativita, kde bude porota posudzovať práce z pohľadu originality nápadu, unikátnosti riešenia, prípadne neštandardného využitia technológie alebo média.

E ako Execution – spracovanie, vyhotovenie, kde bude porota prihliadať na remeselné prevedenie z pohľadu technológie, dizajnu, obsahu a copywritingu.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu