zdroj: ADMA

Súťaž Digital PIE organizuje Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v spolupráci s organizátorom RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz. Partnerom podujatia je združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION.

Cieľom súťaže je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektmi za uplynulý kalendárny rok. Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie na Slovensku.

„Korona v minulom roku zmenila veľa vecí v našom biznise. No jedným z jej pozitív bolo, že nás všetkých prinútila prejsť rýchlokurzom digitálnej transformácie aj v marketingovej komunikácii, čo by inak trvalo ešte 2-3 roky. Preto si myslím, že práve digitálny marketing mal dobrú príležitosť úspešne prejsť touto zaťažkávacou skúškou a v prihlásených prácach budeme môcť vidieť, ako sa aj v čase korony dá efektívne budovať značka,“ k blížiacemu Digital PIE sa vyjadril Palo Hapák, partner TheMarketers.biz

Digital PIE má, rovnako ako v predchádzajúcich ročníkoch, tri kategórie.PIE je skratka Performance, Idea a Execution, čo sú hlavné kategórie súťaže. Okrem toho posledné roky porota udeľuje aj špeciálne ocenenie – Digital Media Solution.

Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz a počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa, nie je obmedzený. Poroty posudzujú výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a jeho celkové spracovanie (Execution).

„Posledný rok bol skutočne turbulentným a vznikol obrovský tlak aj dopyt po digitálnej komunikácii. Sme zvedaví ako sa to prejaví v kvalite a nápadoch pretavených do prác v digitále. Ak bol čas skúšať odvážne veci, bol to práve rok 2020,“ k blížiacemu Digital PIE sa vyjadril prezident ADMA, Peter Šurín.

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia prichádza so špeciálnym ocenením DIGITAL MEDIA SOLUTION, ktorého cieľom je oceniť a zviditeľniť inovatívne, hodnotné a úspešné digitálne mediálne riešenia z oblasti slovenského digitálu.

Tieto riešenia môžu byť z oblasti slovenských digitálnych médií, ich tvorby, formátov, spôsobu nákupu/predaja formátov, mediálneho plánovania, spracovania a prezentácie dát, marketingu online médií. Do súťaže sa môžu zapojiť členské subjekty združenia IAB Slovakia ako aj nečlenské subjekty z radov: digitálnych médií, mediálnych agentúr, digitálnych a kreatívnych agentúr, zadávateľov, technologických providerov, prieskumných a výskumných subjektov.

O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. Špecializovaná porota, ktorá vyberie úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác, sa skladá z 3 samostatných špecializácii: Performance, Idea, Execution.

Kmeňovú porotu vyberajú organizátori a tvorí ju 13 odborníkov, špecialisti na kreativitu, craft, performance, zahraničný člen poroty, zástupca médií, klienta a združenia IAB Slovakia.

Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.

Deadline registrácie je predĺžený do 7. februára (vrátane). V priebehu februára budú odborné poroty hodnotiť prihlásené práce. Slávnostné vyhlásenie víťazov sa uskutoční 11. marca 2021. O mieste konania galavečera bude ADMA včas informovať. Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe súťaže.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu