zdroj: ADMA

Súťaž Digital PIE má opäť na svedomí Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz. Aj v tomto roku je partnerom súťaže združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION.

Cieľom súťaže je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektmi za uplynulý kalendárny rok.

Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie na Slovensku. Adaptácie zahraničných projektov budú zaradené do súťaže len vtedy, ak je jednoznačne preukázaný prínos slovenskej agentúry alebo autora a projekt bol určený aj pre slovenský trh.

„Počas prvých troch ročníkov sme mali možnosť vyladiť aj drobné muchy v súťaži. Dnes máme na trhu renomovanú súťaž digitálnych agentúr, ktorá si vytvorila svoj štandard a úspešne sa etablovala na slovenskom trhu. Teším sa, že si znova zmerajú sily agentúry nielen v kreativite, ale aj schopnosti exekuovať v digitále a dosiahnuť výsledky. Verím, že po vzore minulých rokov sa nebudú báť prihlásiť práce aj menšie agentúry či dokonca jednotlivci, ktorí nemali problém získať ocenenie Digital PIE,“ uviedol prezident ADMA, Peter Šurín.

Digital PIE má rovnako ako v predchádzajúcich ročníkoch tri kategórie. Poroty budú posudzovať výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a ich spracovanie (Execution).

Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz a počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa, nie je obmedzený.

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia prichádza so špeciálnym ocenením DIGITAL MEDIA SOLUTION, ktorého cieľom je oceniť a zviditeľniť inovatívne, hodnotné a úspešné digitálne mediálne riešenia z oblasti slovenského digitálu.

Tieto riešenia môžu byť z oblasti slovenských digitálnych médií, ich tvorby, formátov, spôsobu nákupu/predaja formátov, mediálneho plánovania, spracovania a prezentácie dát, marketingu online médií.

Môže ísť aj o inovatívne riešenia z radov mediálnych agentúr ako napríklad výskumy, forma nákupu, mediálne plánovanie, unikátne využitie nástrojov, technológií ako aj z radov zadávateľov napríklad z oblasti aplikácií, digitalizácie služieb a produktov, využitia dát, technológií a iné.

Do súťaže sa môžu zapojiť členské subjekty združenia IAB Slovakia ako aj nečlenské subjekty z radov: digitálnych médií, mediálnych agentúr, digitálnych a kreatívnych agentúr, zadávateľov, technologických providerov, prieskumných a výskumných subjektov.

„Teší nás, že vznikla príležitosť oceniť nielen práce agentúr z oblasti zrealizovaných kampaní, ale aj inovatívne digitálne riešenia. V priebehu každého roka vznikajú krásne projekty, ktoré prinášajú hodnotu pre ľudí – konečných používateľov napríklad v podobe užitočných aplikácií, ako aj pre profesionálnych digitálcov napríklad vo forme inovácií v oblasti mediálneho plánovania či internetovej reklamy. Veríme, že bude z čoho vyberať, “ povedala Daša Karpelová, výkonná riaditeľka združenia IAB Slovakia.

O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. Špecializovaná porota, ktorá vyberie úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác, sa skladá z 3 samostatných špecializácii: Performance, Idea, Execution.

Členmi jednotlivých špecializácií bude vždy 5 porotcov v nasledovnom zložení: 3 porotcovia (za danú kategóriu) z Kmeňovej poroty + 2 vyžrebovaní spomedzi všetkých prihlasovateľov prác v danom ročníku v danej kategórii.

Kmeňovú porotu vyberajú organizátori a tvorí ju 13 odborníkov, špecialisti na kreativitu, craft, performance, zahraničný člen poroty, zástupca médií, klienta a združenia IAB Slovakia.

Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.

„Dovolím si tvrdiť, že tri úspešné ročníky tejto súťaže s prehľadom potvrdili identitu platformy digitálneho marketingu na Slovensku: súťaž Digital PIE preukázala svoju opodstatnenosť i životaschopnosť. Opodstatnenosť preto, lebo medzi prihlásenými agentúrami sme videli aj tých najväčších hráčov na trhu a digitálne projekty ocenené v tejto súťaži úspešne bodovali aj v iných súťažiach. Životaschopnosť preto, lebo súťaž každým rokom organicky rastie a napreduje. Jej význam určite podčiarkne aj skutočnosť, že účasť v nej je aj jedným z kritérií zaradenia agentúr do prestížneho rebríčka Digitálna agentúra roka 2020,“ hodnotí Palo Hapák, partner TheMarketers.biz.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu