foto: ADMA

Teší nás, že od prvého júla sa opäť rozrastajú rady našej asociácie. ADMA prijíma dvoch nových členov – agentúry Ponyhouse a THIS IS LOCCO.

Od leta bude pod záštitou ADMA už 21 členských agentúr, ktoré pomáhajú zvyšovať úroveň digitálneho marketingu na Slovensku. Vďaka nim sa ADMA darí plniť ich ciele ako vzdelávanie študentov a širokej verejnosti v oblasti digitálneho marketingu, ako aj samotných klientov členských agentúr.

„Je zaujímavé každý rok sledovať vývoj trhu digitálnych agentúr na Slovensku. Často sa stretávame s agentúrami, o ktorých sme zatiaľ nepočuli a pritom už majú za sebou skvelú prácu, vynikajúci tím a plán ako pomôcť trhu. Valné zhromaždenie je však prísne, z kandidujúcich agentúr vybralo tento rok dve, ktoré sa pridajú medzi tie najlepšie na Slovensku. Gratulujem novým členom, zároveň chcem poďakovať všetkým, ktorí sa do ADMA hlásili, hoci neuspeli. Pevne verím, že sa s mnohými ešte uvidíme pri ďalších výberových kolách, možno už o rok,“ povedal prezident ADMA, Peter Šurín.

Ponyhouse bol založený v 2013, jej dvaja zakladatelia Braňo a Marek boli vtedy v piatom ročníku na FMK. Prvým korporátnym klientom bolo ZUNO. Postupne spolupracovali so značkami ako Fou Zoo, Telekom, Red Bull či aktuálne 365.bank, Sedita alebo Medusa Group.

Aktuálne je v Ponyhouse sedem zamestnancov. Od svojho vzniku ponúkajú klientom obsah v jeho plnej šírke – stratégia, blogy, videá, sociálne siete. V content marketing veria, pretože obsah je jediný dôvod, pre ktorý konzumujeme médiá – a dodržujú jeho 400 rokov staré princípy skombinované s najnovšími technológiami.

,,Keď sme sa dozvedeli dobré správy o prijatí do ADMA, hneď sme vypili všetok alkohol pripravený na fotenie,“ hovorí so smiechom Marek Lenčucha. „Naozaj máme radosť. Tešíme sa, že budeme s kolegami z ADMA plniť našu spoločnú víziu o kvalitnom a vzdelanom digitálnom trhu,“ hodnotí spoluzakladateľ Ponyhouse Braňo Macko.

Agentúra THIS IS LOCCO vznikla v roku 2012. Je to crosslinová reklamná agentúra venujúca sa online a offline reklame s 18-timi zamestnancami. Medzi jej klientov patrí Hyundai, Towercom, OMV, Siemens, Liptov, Bambino, Fatra, Lokálka, Zlatá studňa, Európska komisia, atď.

Agentúra má na konte aj množstvo ocenení ako Digital PIE, Zlatý klinec, Effie, Zlatá pecka, Young lions, či PIAF.

„Stať sa členom ADMA bol jedným z dôležitých a plánovaných krokov pre našu agentúru. Sme veľmi radi, že sa to podarilo a tešíme sa na spoluprácu s tými najlepšími v digitále. Samotné prijatie do ADMA zároveň potvrdzuje, že medzi tých najlepších určite patríme.“ vyjadril sa CEO THIS IS LOCCO, Rasťo Bahurinský.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu