Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a spoločnosť Marketers vydali ročenku, ktorá má priblížiť dynamicky sa rozvíjajúci trh digitálneho marketingu na Slovensku.

„Digital Agencies 2017 je ďalším krokom nás všetkých, aby sme spoločne prispievali k mapovaniu vývoja a trendov trhu digitálneho marketingu, prinášali benchmarking pre digitálne marketingové agentúry na Slovensku a poskytovali tak kľúčové informácie agentúram i klientom s cieľom zabezpečiť transparentnosť trhu digitálneho marketingu,“ povedal Pavol Kubán, prezident ADMA.

Ročenka prináša prehľad členských agentúr ADMA, rebríček Top Digital Rulezz 2017 a prehľad víťazných prác súťaže Digital Pie 2017.

„Prvý krát tak bol zostavený komplexný rebríček digitálnych agentúr na Slovensku na základe viacerých exkluzívnych ukazovateľov, ktoré vyjadrujú ich ekonomické, výkonnostné parametre, ako aj postavenie na trhu týchto agentúr,“ doplnil Pavel Hapák, partner spoločnosti MARKETERS.

Pozrieť si ju môžete > TU

 

.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu