zdroj: Kaufland

Agentúra 1st CLASS AGENCY sa stala víťazom tendra pre PR agentúru, ktorú vyhlásila pred letom spoločnosť Kaufland. Od novembra tak začína zastrešovať viaceré PR oblasti, ako aj nové projekty v oblasti produktovej a korporátnej komunikácie.

„V spoločnosti Kaufland sa snažíme komunikovať jasne, autenticky a najmä úprimne voči všetkým komunikačným partnerom. Tešíme sa, že naším partnerom sa stala práve PR agentúra 1st CLASS a sme presvedčení, že vďaka spoločnej spolupráci rozvinieme a posunieme našu komunikáciu na novú úroveň,“ uviedla Lucia Vargová, Head of Corporate Communication, spoločnosti Kaufland.

„Naša agentúra má viac ako trinásťročné skúsenosti v oblasti PR a budovania reputácie pre mnohých klientov a silné značky práve v oblasti potravinárstva, maloobchodu a FMCG. Veríme, že ich využijeme aj pre spoločnosť Kaufland, kde nás čaká viacero pekných projektov a zaujímavých výziev, ako aj poctivé, denno-denné remeselné PR. Naša agentúra bude aktívne spolupracovať na príprave plánov a kampaní, a na realizácií PR aktivít v oblasti produktovej a korportánej komunikácie, ako aj v oblasti digital PR,“ povedala Katarína Remiaš, majiteľka, 1st CLASS AGENCY.

„V oblasti produktovej komunikácie budeme zastrešovať hlavne komunikáciu privátnych Kaufland značiek (ako sú K-free, K-to go, K-take it veggie), podporu slovenských dodávateľov a PR podporu produktových kampaní. V oblasti korporátnej komunikácie pomôžeme s témami ako je spoločenská zodpovednosť, trvalá udržateľnosť a ekológia, HR, inovácie, lokálni a regionálni dodávateľov a ďalšie. Prostredníctvom community mangementu a spoluprácami s influencermi a ambasádormi zastrešíme časť digitálnych PR aktivít Kauflandu,“ doplnila Katarína Remiaš.

Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1270 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku.

Prvý obchodný dom otvoril Kaufland v roku 2000 v Poprade a doteraz otvoril na území Slovenska spolu 70 prevádzok. Obchodné domy Kauflandu ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky.

To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu, dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016, 2018), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017, 2018, 2019), Najdôveryhodnejšia privátna značka (2016, 2017, 2018, 2019), Najdôveryhodnejší predajca potravín (2018), Zodpovedný predajca (2016) a Top Employer Europe 2020 a Top Employer Slovensko 2020.

Spoločnosť Kaufland je generálnym partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) a PRO-HOKEJ a.s. V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu