Spoločnosť adam&eveDDB, britská pobočka siete DDB, zakončila obdivuhodný týždeň v Cannes v sobotu večer, keď získala prestížne ocenenie Agentúra roka 2014.

adam&eveDDB   je kreatívna agentúra zameraná na komunikáciu, ktorú tvoria ľudia zo sveta reklamy, dizajnu, digitálnych technológií, médií, obsahovej a sociálnej stratégie. Sú dychtiví a majú energiu start-upu so zdrojmi a dosahom rozvinutej siete.

logo Cannes LionsCelkovo sa sieť DDB umiestnila na treťom mieste a stala sa najúspešnejšou sieťou v oblasti Európy, Blízkeho východu a Ázie. Agentúra adam&eveDDB bola tiež nedávno označená za Agentúru roku na britskom podujatí British Arrow Awards.

Medzi jej klientov patria spoločnosti Sony, Diageo, Flora, Foster’s, Google, Marmite, Halifax, John Lewis, Volkswagen, Financial Times, Harvey Nichols a Save the Children.

Agentúra adam&eveDDB bola ocenená na Cannes Lions ako Agentúra roku a získala 22 Levov - 2
team agentúry adam&eveDDB

Celkovo získala agentúra úctyhodných 22 Levov, vrátane štyroch veľkých cien Grand Prix, siedmich zlatých, štyroch strieborných a siedmich bronzových Levov v rôznych médiách a pre šiestich klientov, konkrétne pre spoločnosti Harvey Nichols, John Lewis, Google, Unilever, Diageo a Volkswagen.

Chuck Brymer, generálny riaditeľ spoločnosti DDB Worldwide, povedal: „Ocenenie „Agentúra roku“ na festivale v Cannes predstavuje významný úspech a som na agentúru adam&eveDDB veľmi hrdý. Naším cieľom je stať sa najvplyvnejšou agentúrou na trhu a vytvárať pre našich klientov moderné kampane. Úspech práce pre spoločnosť Harvey Nichols na tohtoročnom oceňovaní je toho skvelým príkladom.“

 

Minuloročná vianočná kampaň obchodného domu Harvey Nichols ‚Sorry, I Spent It On Myself‘ získala hlavnú cenu v štyroch kategóriách: propagácia, tlačové médiá, film a Titanium & združená kategória. Okrem toho získala aj päť zlatých Levov.

Dve zlaté ocenenia boli udelené aj spoločnosti Unilever Marmite za kampaň ‚End Marmite Neglect‘ v kategóriách tlačové médiá a vonkajšia reklama.

Ben Priest, kreatívny riaditeľ a zakladajúci partner agentúry adam&eveDDB, povedal: „Sme nadšení z nášho obdivuhodného úspechu na tohtoročnom festivale. Nielen vďaka kampani pre spoločnosť Harvey Nichols, ale aj vďaka práci pre spoločnosti Unilever, Google, John Lewis, Volkswagen a Diageo. Ukázali sme svetu kreatívnu silu našej novo zlúčenej agentúry.“

K výnimočnému úspechu agentúry prispeli aj bronzové a strieborné Levy v celom rade kategórií za kampane spoločností John Lewis (‚The Bear & The Hare‘), Diageo (Smithwick’s Squirrel), Volkswagen (‚Teddy Tragedy‘ a ‚Value‘) a Google (‚Front Row‘). Pozrite sa na ne:

 

 

 

 

 

James Murphy, generálny riaditeľ a zakladajúci partner spoločnosti adam&eveDDB, povedal: „Je úžasné sledovať, ako v Cannes britské agentúry znovu ožívajú. A je ešte lepšie vidieť, ako agentúra adam&eveDDB vedie v toľkých rôznych kategóriách a značkách.“

Ďalšie reklamy z Cannes Lions 2014 si môžete pozrieť  >> TU

 

Zdroj: TASR, zdroj fotografií: adam&eveDDB a Cannes Lions International Festival of Creativity, zdroj videí: YouTube

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu