zdroj: Beroni

Spoločnosť Beroni sa venuje službám v rôznych oblastiach, ktoré spolu ale navzájom úzko súvisia. Od poradenstva, cez účtovníctvo, právne služby až po marketing. Klient si nájde pod jednou strechou všetko čo potrebuje. Aktuálne agentúra vytvorila vizuálnu identitu pre svojho nového klienta Trávnikário.

„Našou snahou v oddelení marketingu je priblížiť sa aj malým podnikateľom a živnostníkom, ktorí si tieto služby často nemôžu dovoliť. U nás sme im vytvorili priestor a sme tu pre nich. Ponúkame aj start-up balíčky služieb pre klientov, ktoré obsahujú marketing, účtovníctvo, ekonomické poradenstvo, právne služby a iné, podľa potrieb klienta,“ povedala pre Mediahub.sk Lenka Beňová zo spoločnosti Beroni.

„Pri tvorbe loga a firemnej identity sa zameriavame na predmet podnikania, s ním súvisiace farby, tvary a taktiež aj to, čo zadávateľa/klienta vystihuje. V prípade novej firmy Trávnikário ide o záhradnícke práce a súčasťou zadania okrem samotného názvu firmy, bola aj žiadosť obsiahnuť golfovú tématiku,“ prezradila Lenka Beňová.

Aktuálne sú cieľovou skupinou pre Trávnikário ľudia vo veku 25 – 60 rokov z okolia Senca. Primárne ide o ľudí, ktorí vlastnia stavebné či nestavebné pozemky a taktiež developerské spoločnosti zaoberajúce sa predajom či prenájmom rodinných domov či záhrad. Sekundárnou cieľovou skupinou sú ľudia, ktorí sa zaujímajú o záhradkárstvo a prírodu.

„Už pri zadaní sme pracovali s myšlienkou využitia rôznych odtieňov zelenej farby primárne na bielom pozadí. Celú kreatívu sme začali symbolom v tvare golfovej loptičky, kde sme zakomponovali písmeno T ako začiatočné písmeno názvu spoločnosti. Následne sme pokračovali tvorbou logotypu, kde bolo cieľom dosiahnuť celistvý a čitateľný nápis/logotyp. Záverom bola kombinácia symbolu a logotypu a tým finalizácia loga spoločnosti,“ povedala Lenka Beňová.

Po odsúhlasení loga sa v agentúre Beroni pustili do realizácie dizajn manuálu. Jeho hlavným cieľom je presne vyšpecifikovať dané možnosti použitia loga a všetkých jeho častí (symbol a logotyp).

Taktiež obsahuje presné rozmery, ktoré definujú koľko priestoru musí mať logo po celom obvode. V prípade, že má byť logo použité na inom ako bielom pozadí, dizajn manuál presne určuje, akú farebnosť je možné použiť.

ukážka design manuálu Trávnikário (zdroj: Beroni)

Ďalším prvkom marketingovej komunikácie sú vizitky, ktoré vystihujú jednoduchosť a celistvosť loga Trávnikário. Na stranu kontaktných informácií zvolili použitie logotypu a pre jednoduchosť priestoru na opačnej strane použili iba symbol samostatne. Požiadavkou klienta bolo, aby bola strana so symbolom lesklá a strana s kontaktnými informáciami matná.

Medzi nástroje komunikácie Trávnikário patrí tiež tvorba mail podpisu, ktorý musí obsahovať kontaktné informácie a tiež celé logo alebo aspoň jeho podstatnú časť. Zatiaľ posledným nástrojom marketingovej komunikácie bolo založenie a nastavenie sociálnych sietí, kde postupne oslovujú cieľovú skupinu prostredníctvom príspevkov a insta stories.

„Medzi naše služby patrí aj tvorba obsahu pre klienta, t.j. obrazový materiál (fotografie) a taktiež audio-vizuálny obsah (propagačné video). Máme vlastné technické zabezpečenie. Do príspevkov používame vlastné texty, prípadne spolupracujeme s odborníkmi v danej oblasti,“ dodala Lenka Beňová.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu