Agentúra ContentFruiter uspela s projektom Čaro dreva v súťaži Zlatý středník

V stredu 9. septembra v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž Zlatý středník svojich víťazov. Súťaž oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku v 34 kategóriách bojovalo tento rok rekordných 415 prihlášok.

Agentúra ContentFruiter z Nitry bola pri tom. Súťaž je podľa nej zaujímavá svojou tradíciou, kvalitou, detailne opísanými kategóriami či možnosťou dostať spätnú väzbu od poroty. Odborná porota súťaže hodnotí práce z Českej republiky a zo Slovenska, čo prináša možnosť porovnať svoje práce na medzinárodnom poli.

Hoci nejde vyslovene o contentmarketingovú súťaž, táto prvá contentmarketingová agentúra na Slovensku chcela ukázať, aké hodnotné výsledky prinášajú jej projekty postavené na funkčnom content marketingu.

Jej hrdosť je o to väčšia, že už svoju prvú účasť v Zlatom středníku pretavila na pódiové umiestnenie. V kategórii priemysel, strojárstvo a energetika sa jej projekt Čaro dreva umiestnil na tretej priečke.

,,Som veľmi rád, že to, že naša práca prináša klientom hodnoty, je opäť potvrdené aj odbornou porotou. Som hrdý na náš tím profesionálnych fruiterov. Želal by som si, aby to bol ďalší signál trhu – zaujímať sa o funkčný content marketing. Projekty pre našich klientov potvrdzujú, že jeho užitočnosť, výkon a efektivita sú interesantné,“ povedal Roman Kleman, CEO agentúry ContentFruiter.

Cenu za agentúru ContentFruiter prebrala jej pražská kolegyňa Alice, keďže v súčasnej situácii sa agentúra rozhodla sledovať výsledky súťaže zo Slovenska. Získanie tohto ocenenia berie ako ďalší posun a taktiež potvrdenie, že jej vlastné know-how prináša ovocie.

,,Teší ma, že dôvera, ktorú nám klienti dávajú, a ich odvaha pustiť sa do dlhodobých projektov sa im vracajú v podobe konkrétnych výsledkov a tie začína čoraz viac vnímať aj odborná verejnosť, ktorá už ocenila viaceré naše projekty. Spolupráca s Helios Slovakia prebieha už tretí rok a toto je ďalší veľký a dôležitý míľnik pre projekt Čaro dreva a veľké povzbudenie pre naše ďalšie napredovanie,“ povedal Patrik Vavrovič, Managing Director agentúry ContentFruiter.

Poďakovanie agentúra smeruje aj priamo ku klientovi Helios Slovakia za jeho vieru vo funkčný content marketing, jeho obhajobu u svojej matky v Slovinsku a za príkladnú spoluprácu. Pódium je ocenením práce všetkých ľudí v agentúre – fruiterov, ktorí svojimi skúsenosťami a tímovým prístupom prinášajú do projektov kus hodnotnej práce.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu