pri tvorbe loga novej značky Dynastic (zdroj: daren&curtis)

Na začiatku bolo zadanie od klienta, ktorý sa rozhodol začať podnikať vo výskume a vytváraní rodokmeňov. Oslovil agentúru daren&curtis, aby pre nich vytvorili ľahko zapamätateľný názov, logo a kompletnú korporátnu identitu.

„Dynamicky znejúci názov, zrozumiteľný domácej, ako i medzinárodnej klientele, vytvára v súlade s celkovou vizuálnou podobou silnú a neprehliadnuteľnú značku, ktorá v oblasti rodokmeňov predstavuje maximálne jednoduché a spoľahlivé riešenie, to bol náš cieľ pri tvorbe korporátnej identity pre novú značku“, povedala Ľubomíra Hudáková, Account Director z agentúry daren&curtis.

Agentúra vychádzala pri tvorbe názvu novej značky z prepojenia minulosti so súčastnosťou a logo muselo znázorňovať poslanie spoločnosti, ktorým je výskum a vytváranie rodokmeňov.

„Z množstva nápadov vzišiel ako víťazný návrh, organicky spájajúci moderný prístup spoločnosti s jej profesionálnym historiografickým zameraním. Logo inšpirované heraldikou kombinuje vznešenosť a osobitosť rodových erbov a dodáva značke nezameniteľný moderný look,“ povedala Ľubomíra Hudáková.

dynastic-obr-2
Korporátna identita novej značky Dynastic (zdroj: daren&curtis)

Ako prezradila agentúra, pri vizuálnej identite novej značky bol dôležitým prvkom „decentný dobový nádych“, ktorý zahŕňa klasické výtvarné prvky, ktoré majú evokovať profesionalitu a odbornosť.

„Pomyselná časová os sprevádza návštevníka prehľadnou webovou stránkou od úvodu a všeobecných základov až ku konkrétnym detailom. Vďaka tomu sa ponárame hlbšie a hlbšie nielen do problematiky, ale najmä do profesionálnej ponuky a špecifických služieb spoločnosti,“ doplnila Ľubomíra Hudáková.

dynastic-obr-3
Layout dizajn webovej stránky novej značky Dynastic (zdroj: daren&curtis)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu