nové posily v agentúre Martina Kolláriková, Klaudia Mászárová a Jana Strížová (zdroj: Grayling Slovakia)

Grayling Slovakia, pobočka jednej z najväčších globálnych komunikačno-konzultačných sieťových agentúr, výrazne posilnila a rozšírila svoj tím konzultantov.

Senior tím sa rozrástol o novú posilu v osobe Martiny Kollárikovej, ktorá pôsobí ako Senior PR konzultant.

V minulosti pracovala pre spoločnosť IKEA, kde bola v rámci vedenia lokálneho marketingu zodpovedná aj za PR pre slovenský trh.

Okrem IKEA získala skúsenosti s retailom v nákupnom centre Polus (Vivo!), kde zastrešovala kompletný marketing, ktorý zahŕňal aj PR aktivity. Ako PR konzultantka či account manažérka pracovala vo viacerých komunikačných agentúrach pre rôznych klientov z B2C aj B2B segmentov.

Jej skúsenosti zahŕňajú prácu na produktových kampaniach, korporátnej komunikácii či v oblasti employer brandingu. V agentúre má na starosti PR aktivity pre kľúčových klientov spoločnosti na Slovensku.

V rámci juniorských pozícií nastali dve zmeny – PR tím posilnili Klaudia Mászárová a Jana Strížová, obe ako Junior PR konzultantky.

Klaudia Mászárová predtým pôsobila v občianskom združení a v advokátskej kancelárií, v ktorých nadobudla skúsenosti v oblasti PR.

Jej práca zahŕňa prípravu rôznych výstupov pre médiá, spoločne s tímom sa podieľa na realizácii lokálnych komunikačných kampaní a eventov.

Jana Strížová má naopak skúsenosti v oblasti event manažmentu – spolupracovala napríklad na organizácií divadelných festivalov, predstavení a iných umeleckých a komunitných eventov. V spoločnosti Grayling začala pracovať už počas vysokoškolského štúdia.

Ako Junior Account Executive mala na starosti mediálny monitoring pre rôznych klientov, exekutívu rôznych aktivít, prípravu tlačových správ ako aj event management.

„Napriek náročnej situácii vo svete aj na Slovensku sa našej agentúre na slovenskom trhu darí rásť a rozširovať portfólio klientov,“ povedal Peter Fecko, Managing Director agentúry Grayling pre CEE.

„Som rád, že môžeme slovenský tím podporiť prostredníctvom nových posíl a som si istý, že do agentúry prinesú množstvo nových podnetov a nápadov, ktoré nám umožnia neustále zlepšovať servis a služby pre našich klientov,“ dodal Fecko.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu