zdroj: KOMUNIKA

Súčasťou spolupráce je produktová komunikácia a PR podpora spotrebiteľských projektov.
Podravka International, s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993, avšak prvé produkty tejto chorvátskej značky poznali Slováci už v osemdesiatych rokoch.

Spoločnosť má vo svojom portfóliu viac ako 100 sortimentových položiek a je lídrom na trhu ochucovadiel, v ktorom dosahuje hodnotový trhový podiel vo výške viac ako 50 %. Už štvrtý rok si pre PR komunikáciu vybrala agentúru KOMUNIKA.

Spolu pokračujú v budovaní pozitívnej reputácie značky a produktov prostredníctvom médií. Od roku 2019, kedy spolupráca vznikla, pripravili viacero úspešných PR projektov na podporu značky a známych produktov ako Ajvar či legendárne Ochucovadlo Podravka, kedysi známe ako „vegeta“.

KOMUNIKA sa podieľala aj na mediálnej komunikácii produktových noviniek inovatívneho radu NATUR, ktoré obsahujú čisto prírodné ingrediencie.

„Ktosi povedal: „Človek dôveruje inému človeku, keď v ňom vidí dosť zo seba.“ A práve takto by som charakterizovala niekoľkoročnú úspešnú spoluprácu s agentúrou KOMUNIKA. Vzájomne zdieľame rešpekt k hodnotám, sme otvorení inováciám a komunikácia je našou srdcovou záležitosťou. KOMUNIKA je pre nás zárukou flexibility, obsahovo kvalitnej a zaujímavej komunikácie,“ povedala Elena Matušková, Marketing Director, Podravka International.

Produkty a spotrebiteľské projekty plánujú komunikovať počas celého roka. „V KOMUNIKE sme hrdí na to, že si s klientami vieme vybudovať dlhoročné spolupráce. Vôbec to neberieme ako samozrejmosť, práve naopak. Preto sa veľmi tešíme, že s klientom, akým je Podravka, varíme a pečieme už štvrtý rok. Podravka je synonymom chuti a tradície a je súčasťou prípravy jedál niekoľkých generácií. A to sa len tak nevidí,“ hovorí Lucia Pekaríková, Managing Director agentúry KOMUNIKA.

„Podravka má drive, vie byť v komunikácii odvážna. Je to skrátka naša marketérska šálka kávy,“ dopĺňa.

(ts)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu