Táňa Pauhofová a Ján Koleník v hlavnej úlohe kampane (foto: AdHackers, zdroj: TV JOJ)

Kampaň je adaptáciou úspešnej výzvy herca a režiséra Jiřího Mádla, ktorú v spolupráci s agentúrou AdHackers a štúdiom MadeByDeus.com spustili minulý týždeň v Českej republike. Produkčné zázemie pre výrobu spotov poskytla televízia JOJ, ktorá spoty nakrútila.

Ľudia si na stránke Pomozsusedovi.sk môžu stiahnuť leták a s jeho pomocou potom ponúknuť seniorom pomoc, predovšetkým zabezpečenie nákupov či vyzdvihnutie liekov.

„Cieľom kampane je vyzvať všetkých k vzájomnej pomoci,“ vysvetľuje zámer Jiří Mádl.

„Pomôcť seniorom, ktorí sa v súčasnej situácii stali tou najohrozenejšou skupinou, považujem za samozrejmé, a preto som neváhala ani sekundu a do projektu vstúpila,“ uviedla herečka Táňa Pauhofová.

„Pomoc starším musí byť samozrejmosťou pre každého z nás. Od staršej generácie sme sa naučili veľa a musíme sa postarať, aby im bola poskytnutá najväčšia pomoc od tých, ktorí pomáhať môžu,“ dopĺňa herec Ján Koleník.

„V situáciách, ako je tá dnešná, je vzájomnosť, solidarita a snaha pomôcť niečím, na čo nemôžeme a nesmieme rezignovať,“ hovorí Michal Deus, výkonný riaditeľ agentúry AdHackers

„Neriešime, aké opatrenia sú alebo nie sú potrebné, ale jednoducho fakt, že sa určitá skupina obyvateľov ocitla v situácii, kedy potrebuje pomoc,“ doplnil Deus.

„Presne to je dôvod, prečo sme kolegov oslovili. Videli sme ich kampaň a povedali si, že nie je potrebné vymýšľať vymyslené, hlavne, keď môžeme rýchlo pomôcť,“ dopĺňa René Kružlík, majiteľ agentúry Magic Media.

Pozrite si spoty:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu