Zdroj foto: MullenLowe GGK

Automobilka Volkswagen štartuje svoj televízny kanál a hľadá preň moderátora. Agentúra MullenLowe GGK vytvorila náborovú kampaň, ktorá odštartovala 13. marca a potrvá do 9. apríla.

Kampaň prebieha v online prostredí cez rôzne formáty, ako PR, social media, search a v spolupráci s Europa 2 aj v rádiu. Kampaňová microsite je www.volkswagentv.sk.

„Volkswagen TV je medzinárodná platforma, každá krajina ju môže adaptovať po svojom. Tvár slovenskej dal marketing VW spolu s nami. Cieľom bolo odlíšiť sa od štandardnej komunikácie VW a zaujať mladých ľudí, ktorí sa nehanbia postaviť pred kameru a dokážu svojim prejavom, nápadmi, pohľadom na svet zaujať internetové publikum,“ povedal pre mediawatch.dog! Ondrej Kořínek, Creative Director reklamnej agentúry MullenLowe GGK.

„Povedané inak, Volkswagen TV hľadá svoju (mladú) tvár. Projekt je určený pre motoristov vrátane mladšieho publika budúcich zákazníkov, ale nepôjde o predstavovanie noviniek, či predvádzanie funkcií jednotlivých modelov. VW TV budú napĺňať zaujímavé a vtipné témy, ktoré budú spracované netradične,“ doplnil Kořínek.

Pozrite si spot:

VW – Staň sa tvárou Volkswagen TV!

Na výzvu predstaviť svoju prvú jazdu reagovala napríklad herečka Michaela Drotárová, alebo herec Martin Nahálka. Pozrite si ich video a ostatné si môžete pozrieť > tu

https://youtu.be/Orn0vq8pTgw?list=PLptdMzy02BBS9SkP9RPx3bT8Pia9ub_OS

https://www.youtube.com/watch?v=ar3FygN1NcI

Vizitka kampane:
Agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Ondrej Kořínek
Copywriter: Ondrej Kořínek
Art Director: Marián Mihálik
Account Manager: Marta Sekerková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu