zdroj logo: PR.Konektor

PR.Konektor s dcérskou spoločnosťou Konektor Social zvíťazili v tendri a okrem kompletného PR servisu budú pre ProfiAuto zastrešovať aj komunikáciu na sociálnych sieťach.

„Pre našu agentúru je spolupráca s ProfiAuto veľkou výzvou. ProfiAuto je úspešná a veľmi dynamická firma, ktorá si vybudovala silnú pozíciu na európskom trhu a na slovenský a český trh vstupuje so zaujímavým podnikateľským konceptom,“ povedal managing director PR.Konektoru na Slovensku Filip Švaňa.

„Sme veľmi radi, že môžeme pomôcť v jeho expanzii. Podľa dohody budeme zaisťovať integrovanú komunikáciu a jej prostrednictvom cieliť ako na klasické, tak i on-line médiá. Taktiež poskytneme klientovi podporu s využitím digitálnych nástrojov a aktivít na sociálnych sieťach a pri organizácii plánovaných eventov,“ doplnil Filip Švaňa.

Spoločnosť ProfiAuto bola založená v Poľsku, združuje veľkoobchody s automobilovými dielmi, príslušenstvom a autoservisy a aktuálne expanduje na Slovensko a do Českej republiky.

„Máme veľkú radosť, že našu značku môžeme spojiť práve s PR.Konektorom, ktorý má tie nejlepšie referencie na slovenskom i českom trhu. Tešíme sa na kreatívnu spoluprácu, s ktorej pomocou sa nám podarí lepšie preniknúť na oba trhy,“ povedal riaditeľ spoločnosti ProfiAuto pre SR a ČR Jindřich Krejčí.

Agentúra PR.Konektor sa pri tvorbe kampaní opiera aj o spoluprácu so sesterskou spoločnosťou Konektor Social a českým PR.Konektorom.

Jej klientmi sú i také love brandy ako BlaBlaCar, Airbnb, alebo Milka, Figaro, Haribo, Royal Canin, NN poisťovňa, či Hornbach.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu