záber z televízneho spotu

Cieľovú skupinu komunikácie tvoria primárne rodiny s deťmi. Idea kampane je postavená na fiktívnych postavičkách Magežrútoch, ktorí sú večne hladní a po zjedení všetkých zásob sa prehrýzli do predajne Terna, kde našli všetko čo majú radi. Súčasťou kampane je komix, do ktorého si deti lepia nálepky získané za nákup, a neskôr ho budú môcť vymeniť za Megažrútov.

Za kampaňou stojí reklamná agentúra Effectivity powered by Publicis, ktorá predtým pracovala pre spoločnosť Billa na kampani Vitamani.

Na kampani Maškrtánia/Megažrúti sa okrem agentúry Effectivity powered by Publicis podieľala aj mediálna agentúra Media and Digital Services, PR agentúra Arthur media a komix s Megažrútmi nakreslili nervexperiment.

megazruti-fb-content-terno-obr-5

Za kampaňou stojí obchodný reťazec Terno, ktorého súčasťou sa nedávno stali aj predajne Moja Samoška a Hypernova. V súčasnosti spoločnosť TERNO real estate prevádzkuje už 114 maloobchodných predajní. Všetky predajne postupne rebrandujú a budú mať na fasáde nové logo Terno so štvorlístkom, podobný vizuálny koncept predajní a spoločnú marketingovú komunikáciu, vrátane akciových letákov. Čítaj viac. 

„Súčasťou prvej fázy kampane je spotrebiteľská akcia, v rámci ktorej získajú zákazníci za každých 10 eur nákupu nálepku do komiksu zadarmo. Komiks o Megažrútoch, vytvorený špeciálne pre túto kampaň, si môžu kúpiť v predajniach Terno za symbolickú cenu. V komixe sa deti zábavnou formou dozvedia, ktoré zdravé potraviny si Megažrúti v Terno obľúbili. Naším hlavným cieľom je atraktívnou a unikátnou promotion vzbudiť záujem detí o zdravé stravovanie,“ povedala marketingová riaditeľka spoločnosti Terno Anna Buzinkay.

„Druhá fáza kampane začne už v novembri. Vtedy si budú môcť deti za komiks plný nálepiek zobrať ozajstného Megažrúta domov. Ako bude vyzerať, to je zatiaľ prekvapenie. Prezradíme len, že ide o garantovanú výhru, a že bude mať funkčnú hodnotu, ktorú ocenia deti i rodičia,“ povedal Kreatívny riaditeľ agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS Peter Rajčák.

Kampaň Maškrtánia/Magažrúti je on air v televízii od 1. októbra, v rádiách, printoch, ale i v online prostredí a na sociálnej sieti Facebook.

Postavičky Megažrútov majú aj vlastné fanúšikovské skupiny na Facebooku, napríklad Žujo Megažrút > pozri, Bubla Megažrút > pozri, alebo Manažero Megažrút > pozri.

megazruti-fb-content-terno-obr-6

Ešte pred spustením kampane upozornilo na príchod Megažrútov v Terne teasingové video zverejnené na Facebooku:

 

Súčasťou kampane je i microsite www.megazruti.sk, na ktorej môžu zákazníci v hre GameŽer vyhrať zaujímavé ceny, stránka obsahuje recepty, ale i príbehy zo života Megažrútov. „Na stránke budú postupne pribúdať nové komiksové príbehy. Deti tam nájdu aj burzu nálepiek, kde si ich môžu medzi sebou vymieňať,“ dodal projektový manažér spoločnosti Terno Marek Koštrna.

FB Content:

Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Account Director: Roman Matulík
Creative Director: Peter Rajčák
Senior Copywriter: Katarína Noskajová
Art Director: Lukáš Pompa
Produkcia: Alien Studio
Online: Andrej Hlavačka, Manuel Campagnoli
Komiks: nervexperiment

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu