Prodigy mačka pozývala ľudí na festival Pohoda sloganom „Vybite si energiu na koncerte“ a bola súčasťou marketingovej komunikácie ZSE cielenej na fanúšikov festivalu. Kampaň komunikuje výhody zákazníckej online zóny ZSE a vytvorila ju reklamná agentúra Respect APP.

„Tento vizuál mačky sme pripravili špeciálne pre časopis Týždeň, ktorého celé číslo bolo venované festivalu Pohoda, kde bolo aj distribuované. Mačka mala pripomínať headlinera Prodigy a vyzývala k tomu, aby si jej návštevníci vybili energiu na festivale, pretože povinnosti si vybavia z pohodlia domova, prostredníctvom Online Zákazníckej zóny,“ povedala pre Masmediálne.info copywriterka agentúry Respect APP Lenka Ďurkovičová.

print casopis tyzden Pohoda ZSE, zdroj Respect APP
vizuál printovej inzercie zahrňuje špeciálne kreslené logo ZSE použité len v tejto inzercii, aby sedelo celkovej vizualite printu, kde zmenili aj fonty (zdroj: Respect APP)

„Domácich miláčikov ZSE už využíva vo svojej komunikácii dlhšie, pretože tak ako oni, aj ZSE je súčasťou domova a symbolizujú domácu pohodu. Cieľovou skupinou boli návštevníci festivalu a okrem tohto vizuálu sme so ZSE komunikovali aj ďalšími formami. Napríklad, ZSE solárne panely Powered by ZSE, ktoré vyrábali energiu pre stan Živica powered by ZSE, kde prebiehali zaujímavé diskusie,“ dodala Lenka Ďurkovičová.

„Aj tohto roku sme pokračovali v ZSE meet pointoch – špeciálne upravených lampách, ktoré slúžili návštevníkom ako orientačný stretávací bod. Na spodnej časti lampy mohli nájsť návštevníci plachty s kreslenou mačkou, ktorá nadväzovala na kampaňový vizuál, ktorý využívame hlavne v online prostredí,“ povedala Lenka Ďurkovičová.

Meet pointy ZSE sa už stávajú tradíciou, pozrite si video z minuloročnej Pohody:

Vizitka kampane 2016:
Klient: ZSE
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Róbert Slovák, Mário Poór
Art director: Mário Poór
Copywriter: Lenka Slovák Bónová
Account executive: Romana Umrianová

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu