V sobotu 23. júla sa v Slnečniciach športovalo, kampaň vytvorila pre spoločnosť Cresco Group reklamná agentúra Respect APP. Obyvatelia štvrte Slnečnice tak namiesto upratovania v sobotu športovali. Jogu, beh a crossfit s profesionálnymi trénermi reklamná agentúra promovala sériou plagátov, ale i netradičným oznamom na smetiaku :)
„Sobota je pre mnohých ľudí dňom upratovania, avšak 23. júla pripravilo Cresco Group špeciálnu, športovú sobotu. Preto sme vyzývali obyvateľov Slnečních k tomu, aby si radšej dali do poriadku svoju kondíciu a zúčastnili sa Športového dňa,“ povedal pre Masmediálne.info kreatívny riaditeľ agentúry Respect APP Róbert Slovák.


„Kampaň trvala od 18. – do 23. júla. Využili sme citylighty, postery, letáky a špeciálne nálepky, ktoré sme umiestnili na stojiská kontajnerov. Cieľom kampane bolo, aby o tejto akcii vedeli všetci obyvatelia a samozrejme sa jej aj zúčastnili. Cresco Group dlhodobo realizuje rôzne komunitné akcie pre obyvateľov Slnečníc a tým podporuje vznik a rozvíjanie susedských vzťahov v tejto štvrti tak, aby z nej bola naozaj #lepšiaštvrť,“ povedal Róbert Slovák.



Vizitka kampane:
Klient: Cresco Group a.s.
Agentúra: Respect APP
Creative director: Róbert Slovák, Ondrej Štefánik
Art director: Róbert Slovák, Csilla Polák, Michal Dvorský
Ilustrator: Marek Mráz
Copywriter: Lenka Slovák Bónová, Lenka Ďurkovičová
Account manager: Ivana Gemeiner
Account executive: Jakub Hanic