záber z úvodného spotu

V októbri odštartovala prvým spotom kampaň obchodného reťazca Kaufland z dielne reklamnej agentúry Respect APP. Začiatkom novembra nasadil Kaufland aj druhý zo série spotov. Oba spoty sú kontraproduktívne, keďže neplnia svoj účel, recipient reklamný odkaz v končenom dôsledku nepochopí, podľa nášho názoru, a celá komunikácia tak vyznieva pre Kaufland rozpačito a kontraproduktívne. Správu sme aktualizovali o nový spot, ktorý agentúra Respect APP zverejnila 21. novembra.

V prvom spote nazvanom „Shushi“ chce Kaufland útočiť voči konkurencii Lidl a hlavný protagonista v spote zdôrazňuje, že nakúpil len to čo mali v rámci Týždňovej ponuky, ktorá je špecifická práve pre obchodný reťazec Lidl.

Protagonistva v spote, ako plnku do sushi z ryže zabalil párky, nie surovú rybu. „Ázijský týždeň skončil, teraz majú český,“ vraví.

Kaufland sa na nepodarenej porovnávacej reklame snaží zdôrazniť stálosť svojej ponuky, a tiež poukázať že jeho ponuka je lepšia, než ponuka obchodného reťazca Lidl a nie je viazaná na žiaden akciový týždeň.

Pozrite si nepodarený spot od Respect APP nasadený do médií od 14. októbra:

Druhý spot nazvaný „Večera“ bol nasadený 2. novembra a voľne nadväzuje na predchádzajúci nepodarený koncept marketingovej komunikácie:

Aktualizované 21. novembra: Tretí spot pokračuje v rovnakom koncepte:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu