foto: SKPR Strategies

Komunikáciu obchodného reťazca bude po novom zastrešovať agentúra SKPR STRATEGIES. Jej úlohou je posilnenie PR privátnych značiek, celkovej produktovej ale aj korporátnej a CSR komunikácie spoločnosti, ktorá je vnímaná v mnohých oblastiach ako trendsetter, diskont 21. storočia a inšpirujúci príklad v oblasti budovania zamestnaneckej značky.

Moderná a najmä skúsená komunikačná agentúra bude poskytovať komplexné služby z oblasti PR, ktoré budú zamerané v prvom rade na produktové Public Relations. Cieľom bude v nasledujúcom období posilniť pozíciu brandu Lidl a zároveň jej privátnych značiek.

Zároveň chce spoločnosť Lidl ďalej rozvíjať atribúty kvality a cenovej výhodnosti svojich privátnych značiek a súčasne navrhnúť nové a efektívne smerovanie komunikácie so zreteľom aj na mladšie cieľové skupiny.

„Je pre nás výzvou pracovať pre obchodný reťazec akým Lidl je. Nastavenie jeho komunikácie a razenia trendov ako v oblasti internej, tak externej komunikácie naprieč celým svojím portfóliom nám je veľmi blízka. Netajíme sa tým, že sympatizujeme so značkou aj v oblasti CSR, kde je silným hráčom na trhu. Spoločenská zodpovednosť, férové podnikanie a tiež participácia na projektoch s verejnoprospešným presahom je súčasťou aj nášho agentúrneho DNA. Veľmi sa tešíme, že v tomto sme s klientom za jedno,“ povedala ku nastávajúcej spolupráci Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR STRATEGIES.

„Transparentná, zodpovedná a podľa možnosti obojstranná komunikácia so stakeholdermi je pre nás v Lidli kľúčová. Iba tak je totiž možné budovať si dlhodobé a intenzívne vzťahy. Platí to pre externú aj internú rovinu komunikácie. Sme presvedčení, že v SKPR STRATEGIES sme našli ideálneho partnera, ktorý nám pomôže dosahovať stanovené ciele a byť ďalej dôveryhodným partnerom pre našich zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov, mimovládny sektor, samosprávy či štátne orgány,“ uviedol Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.

Lidl už 16 rokov funguje na trhu a je považovaný za lídra za svoj pomer kvality a ceny – diskont, ktorý sa stal love brandom. Je dlhodobo pokladaný za TOP a zodpovedného zamestnávateľa, ktorého cieľom je byť jednotkou v odmeňovaní vo svojom segmente.

Puncom kvality a stabilnej pozície na trhu diskontného reťazca je aj fakt, že sa stal 13-krát Obchodníkom roka a opakovane si ho verejnosť zvolila je Jednotku v čerstvosti.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu