Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie o značke Marila, ako mediatyp bola v kampani použitá sociálna sieť Facebook. Cieľovú skupinu tvorili ľudia v produktívnom veku, ktorí si svoj život nevedia predstaviť bez kávy.

„Práve takí nám potom pomôžu svojim zdieľaním dostať naše reklamy organicky medzi svojich známych a priateľov,“ prezradil o kampani pre Mediahub.sk Daniel Krásný, kreatívny riaditeľ agentúry Socialsharks.

Agentúra spustila kampaň „Kávový zverinec“ v priebehu leta. „V lete je pozornosť používateľov na sociálnych sieťach rozptyľovaná okrem iného množstvom lákavých vonkajších aktivít. Aj preto sme sa rozhodli pre jednoduchú, údernú formu len s niekoľkými znakmi, ktorá používateľovi ihneď udrie do očí a nemusí ju teda dlho študovať,“ povedal Daniel Krásný.

V podstate okamžite po štarte stránky na Facebooku sa príspevky s „Kávovým zverincom“ začali šíriť organicky. Prvé tri vizuály nadobudli dohromady takmer 3 tisíc zdieľaní a výrazne tak pomohli brandu Marila k celkovému zásahu reklamy.

„Úspech prisudzujeme nielen trefnému copywritingu, ale vlastne aj faktu, že sme nechali používateľom dostatok priestoru pre fantáziu. S kresleným zvieraťom sa koniec koncov môže stotožniť každý, nezávisle od pohlavia, veku či nálady,“ doplnil Daniel Krásný.

Štartu komunikácie značky Marila na sociálnej sieti predchádzal detailný monitoring konkurencie. „Pretože kávových brandov je na sociálnych sieťach habadej, dali sme si za úlohu vyhraniť sa proti ostatným, byť iní a zapamätateľný,“ povedal Daniel Krásný a doplnil „Ideové spojenie tejto linky je jasné. Ide o kombináciu vcítenia do cieľovej skupiny milovníkov kávy a krásnych spojení, ktoré vie len čeština, príp. slovenčina. Dobrý copywriting bude jednoducho fungovať vždy. A na jeho krátku údernú silu sme vsadili aj tu.“

Vizitka kampane:

Produkt: Káva Marila
Názov kampane: Kávový zverinec
Zadávateľ: Mokaté
agentúra: Socialsharks
Kreatívny riaditeľ: Daniel Krásný
Copywriter: Jiří Nevečeřal, Tomáš Dvořák
Account Manager: Klára Eiglová
Mediálna agentúra: Socialsharks
Použitá médiá: Facebook
Termín nasadenia: koniec júla 2018
Cieľová skupina: milovníci kávy
Cieľ kampane: zvýšiť povedomie o značke

zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
zdroj: Socialsharks
FB cover (zdroj: Socialsharks)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu