Triad má vlastné produkčné štúdio (Branded content studio), ktoré sa špecializuje na tvorbu reklamných videí pre sociálne siete. Záujem o takéto videá v poslednom čase rapídne stúpa.

„Zvyšujúce sa investície klientov do digitálneho obsahu, tlak na kvalitné výstupy a potreba istej sebestačnosti nás viedla k vytvoreniu vlastnej produkčnej jednotky. Rozhodne však nemáme v pláne púšťať sa do veľkých produkcií. Cielime hlavne na obsah určený pre sociálne siete a iné menšie projekty, “ povedala Petra Jankovičová z Triad Advertising pre blog agentúry.

„Dávno sú preč časy, keď na Facebook, Instagram či Youtube stačilo zavesiť video či obrázok, vytvorený telefónom. Používatelia chcú kvalitu a zaujať ich, je stále náročnejšie. Rastie tiež čas, ktorý na sieťach trávime, “ povedal Adam Špina z Triad Advertising pre blog agentúry.

Nová produkčná jednotka aktuálne už pracuje na obsahu pre klientov, ako sú Granko, Kingswood, eXcelent, Jihlavanka, Frisco a Velkopopovický Kozel.

Team novej produkčnej jednotky tvoria študenti multimediálnych a marketingových odborov:

Kateřina Krobová (teamleader produkcie)
Barbora Kopecká (asistentka produkcie)
Lukáš Kellner (kameraman, postprodukcia a réžia)
Štěpán Svoboda (kameraman a strih)
Jakub Sedláček (kameraman, strih a posprodukcia)
Karel Kříž (fotograf)
Karolína Dostálová (fotografka)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu