Agentúra Wiktor Leo Burnett použila v novej kampani 365.bank hlasy raperov Vec a Tono S.

Nová značka 365.bank, za ktorou stojí Poštová banka, spustila novú vlnu svojej komunikácie zameranú na sporenie.

„Odriekaš si, odkladáš si a potom skladuješ peniaze na bežnom úcte? Prestaň si konečne odkladať a začni sporiť,“ prihovára sa v kampani od Wiktor Leo Burnett známy slovenský raper Branči Kováč a.k.a. Vec.

Kampaň 365.bank, ktorá sa prezentuje ako „najlepšia banka na sporenie“, bude nasadená v TV, ako aj v online priestore a na sociálnych sieťach.

Spoty nahovoril okrem Brančiho Kováča alias Vec aj raper zo skupiny Ultrazvuk Tono S. Hudbu zastrešil producent DJ Jimmy P.

Zachytíte v nich aj kultový výrok „Škoda, že si nedáš“ z obľúbeného talianskeho filmu o účtovníkovi Fantozzim, ako reakciu na situáciu, keď človeku nevystačí rozpočet na drink.

„Zámerom našej kampane je ukázať ľuďom, ako si dokážu jednoducho, bezbolestne a prehľadne šetriť svoje peniaze. Či už na sporení s konkrétnym cieľom alebo automaticky zaokrúhľovaním platieb. Zároveň v oboch prípadoch sa im úročia jedným z najvyšších úrokov na trhu. Chceme takto ukázať, že 365 je naozaj najlepšia voľba pri sporení,“ vysvetľuje Juraj Šnirc, head of 365.marketing.

Vizitka kampane:

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Dominika Múdra, Vladimír Lefik
Art Director: Tomáš Galajda
Copywriter: Martin Motáček
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production – Petra Géciová, Katarína Kintlerová
Animácia: tru kru

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu