záber zo spotu

V súčasnej dobe, keď sa v každej sfére ľudskej existencie kladie vysoký dôraz na ohľad k životnému prostrediu a do popredia sa dostávajú najmä možnosti využitia energie z obnoviteľných zdrojov, je potrebné upozorniť aj na možnosť poháňania svetelnej výzdoby prostredníctvom solárnej energie. A presne o tom, je reklamný spot z dielne M&C Saatchi Stockholm pre klienta E.ON Sweden.

E.ON Sweden je druhá najväčšia energetická spoločnosť vo Švédsku, ktorá je zapojená do všetkých fáz výroby a dodávky energie v severskom regióne. Vo všetkých svojich podnikoch sa zameriavajú na poskytovanie riešení s nízkymi emisiami uhlíka a pomáhajú svojim zákazníkom a celým komunitám, aby sa stali energeticky hospodárnejšími.

V rámci propagovania úsporných riešení dodávky energií natočila spoločnosť reklamnú kampaň, ktorá je odpoveďou na otázku, či je možné, aby solárne panely pracovali aj počas temnej švédskej zimy? Kampaň bola spustená na konci mesiaca november a bude pokračovať až do Vianoc.

Reklamný spot zachytáva príjemný seniorský pár Larsa and Ingegärd Anderssonovcov žijúcich v malom švédskom mestečku Sölvesborg, ktorí majú vynikajúce riešenie napájania a poháňania svetelnej vianočnej výzdoby prostredníctvom solárnych panelov a akumulátora.

„Myšlienka kampane vznikla tak, že od dodávateľa energie E.ON sme dostali inštrukciu spropagovať ich solárne panely a skladovanie energie prostredníctvom akumulátora. Ale otázkou bolo, či je možné, aby solárne panely pracovali aj v strede temnej švédskej zimy? Prišli sme s nápadom vytvoriť video, v ktorom ukážeme zákazníkom neuveriteľnú svetelnú hru vianočných svetiel a chceli sme ju natočiť v prostredí typického rodinného domu nejakého švédskeho páru. Svetelnú show sme nakoniec natočili v skutočnom prostredí v malom švédskom mestečku Sölvesborg v dome poľnohospodárov Larsa a Ingegärd Anderssonovcov. Vianočná svetelná show je doplnená o hudobný remix švédskeho super DJ Avicii s názvom „Pre lepší deň,“ a počas natáčania ju bolo vidieť a počuť na míle ďaleko,“ povedal o kampani pre MediaWatch.Dog Martin Cedergren, kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ agentúry M&C Saatchi Stockholm.

Kampaň je skutočnou 360 kampaňou, v ktorej sú použité všetky média od on-line videa, DOOH, bannerov, TVC…

„Lars a Ingegärd Anderssonovci sú jedným z najnovších virálnych fenoménov, ktorý má už viac ako 900 tisíc pozretí na rôznych internetových kanáloch a získal si veľa mediálnej pozornosti. Načasovanie kampane nemohlo byť lepšie, pretože švédska vláda práve znížila dane na výrobu solárnej energie vo veľkom meradle, v snahe docieliť zvýšenie využívania obnoviteľných zdrojov energie v krajine,“ dodal Martin Cedergren.

Vizitka kampane:
Klient: E.ON Sweden
Agentúra: M&C Saatchi Stockholm
Riaditeľ: StyleWar
Produkčná spoločnosť: Standart
Hudba: Avicii – For A Better Day (DubVision Remix)
Autor: Petronela Hercová

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu