Chcel som cieliť reklamy nového produktu na emailové adresy našich klientov so starým produktom. Takéto cielenie je možné vo Facebook power editore cez tzv. custom audience, kam tieto emaily nahráme ako txt súbor.

Problém nastal, keď som chcel spustiť kampaň ako NEwsFeed formát. Power editor tento formát totiž nepoznal a vedel mi do newsfeedu dať iba reklamu na Facebook stránku, či sponsored stories nejakého postu, nie však odkaz na web stránku, kde som mal informácie o novom produkte.

Toto však zase išlo v klasickom reklamnom manažeri Facebooku. Skúsil som to teda oklamať. Vytvoril som si najskôr reklamu pre NEWSFeed v reklamnom manažeri na adrese www.facebook.com/ads/manage
kde bolo možne presne upraviť text pre NEwsfeed, linku aj obrázok.

newsfeedformat

Reklamu som zadal do systému a následne ju stiahol do Power editoru a upravil cielenie tak aby smerovala na uživateľov s môjho custom audience a teda iba na adresy zákazníkov. ulala a je to

custom audience


Matúš Gajdoš

Článok bol publikovaný na portáli www.OnlinePR.sk

 

Zdroj: OnlinePR.sk

REKLAMAadv.: