fotokoláž: MediaWatch.Dog, zdroj foto: SME.sk, pixabay.com

Spravodajský portál SME.sk spustil v pondelok popoludní 28. novembra anketu v ktorej sa svojich čitateľov pýtal, aký majú postoj k online reklame. Pre údajne veľký záujem respondentov SME dotazník po menej ako 24 hodinách stiahlo.

„Pracujeme na výskume, ktorý nám priblíži vaše názory na reklamu v online médiách. Jeho výsledky prispejú k zlepšeniu čitateľskej skúsenosti a pomôžu tak aj vám. Vyplnenie dotazníka vám zaberie len pár minút,“ uviedlo vydavateľstvo na webe SME.

SME realizuje výskum v spolupráci so spoločnosťou 2FRESH SK. Výskum má priblížiť názory čitateľov na reklamy v online médiách.

Výsledky výskumu majú prispieť vydavateľovi k lepšej čitateľskej skúsenosti a pomôžu tak aj priamo čitateľom, uviedlo SME.

Vydavateľstvo použilo na anketu Google formulár.

Oddelenie online SME počas času, kedy bol dotazník zverejnený, atakovali pod článkom čitatelia – dotazník sa nedal na mobilnom zariadení vyplniť.

„Načo je dobrý taký výskum, ktorý ide dobre len na PC? Veď to musí značne skresľovať výsledok. Vyhodené peniaze. Toto je výsledok typického výskumu na SR,“ hneval sa čitateľ.

„Ospravedlňujem sa za problém, už to riešia naši developeri. Dotazník cez mobil môžete vyplniť priamo na stránkach Google, pozri link,“ odpovedal mu pod článkom Dávid Tvrdoň, projektový manažér online oddelenia SME.

„Dotazník sme stiahli, pretože nám prišlo dostatočne veľa odpovedí, ktoré ideme vyhodnocovať. Výsledky uverejníme mieste hneď, ako budú hotové.
Ďakujeme každému, kto sa zapojil,“ tvrdilo neskôr SME.

Zverejnený anketový formulár tvorili tieto otázky: Na akých zariadeniach zvyknete články na internete? Aký internetový prehliadač používate najčastejšie?, alebo Používate nástroj na blokovanie internetovej reklamy (tzv. ad-blocker)? Počuli ste niekedy o nástroji na blokovanie reklamy (tzv. ad-blocker? Klikáte na bannerové reklamy? Ak áno, čo vás k tomu motivuje? Ak áno, na aké reklamy klikáte najčastejšie? A socio-demografické otázky typu: Vaše pohlavie? Vaše pracovné zaradenia? Váš vek? V ktorom kraji žijete? a doplnková otvorená otázka: Chcete ešte niečo dodať k téme blokovania reklamy na internete?

Stránky anketového formulára (klikni pre zväčšenie):

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu