Akvárko reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy je pripravené poskytnúť stáž ďalším uchádzačom

Reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy spustila náborovú kampaň do ďalšieho ročníka Akvárka. Projekt má slúžiť absolventom a študentom, aby získali stáž v Istropolitane a aby si vyskúšali na nejaký čas napríklad job art directora, copywritera, social media špecialistu alebo accounta.

„Cieľom celého projektu je umožniť mladým získať prax v reklame. A tiež reklame umožniť, aby získala šikovných mladých. Sami vieme, že to bola vždy hlava 22 – všade chcú ľudí, ktorí majú za sebou aspoň nejakú prax, ale tí ju nikde nevedia len tak získať. Jednoducho, bez praxe nie sú koláče. Tak, u nás už sú,“ opísal Akvárko pri jeho vzniku pre Mediahub.sk Filip Kuchár, Digital specialist agentúry Istropolitana Ogilvy.

„Projekt Akvárko je priestor pre absolventov a študentov vyskúšať si, aké je to pracovať v reklame. Stážisti však nebudú súčasťou tímov v agentúre, ale budú fungovať ako samostatný tím. V agentúre sme im vyčlenili presklenú kanceláriu, ktorá sa už roky u nás interne nazýva Akvárko, sú rozdelení podľa základných pozícií, aké sa v reklamných agentúrach nachádzajú, a budú hodení do vody na vybrané zadania od reálnych klientov. Nech si užijú všetky radosti kreatívnych procesov, ale aj strasti zo stíhania deadlinov či vtesnania sa do budgetu,“ doplnil Kuchár.

Uchádzači, ktorých si agentúra vyberie, budú môcť pracovať na reálnom zadaní od klienta, pod vedením skúsených mentorov z agentúry, ako sú Peter Darovec, Michal Belej, alebo Peter Hrevuš. Deadline na prihlásenie do Akvárka je 18.marec a stáž začína už 1.apríla.