Akvizícia Vydavateľstvo Mafra kúpou spoločnosti AdInternet posilní svoj portál Reality.idnes.cz
autor fotokoláže: Marián Luha (zdroj foto: pixabay.com a repre foto reality.idnes.cz)

Mediálna skupina Mafra rozšírila svoje portfólio o českú spoločnosť AdInternet, ktorá sa špecializuje na predaj nových domov a bytov cez internet. Multimediálny dom Mafra tak posilní svoj on-line katalóg nehnuteľností Reality.idnes.cz, ktorý je druhý najväčší na českom internete, a zvýši tak svoj trhový podiel v odvetví.

„Náš katalóg Reality.idnes.cz organicky rastie a darí sa mu veľmi dobre. Veríme, že know-how a kontakty kolegov z AdInternet pomôžu priniesť ešte lepšie výsledky, „ hovorí člen predstavenstva MAFRA zodpovedný za digitálne divíziu Michal Hanák.

AdInternet pomáha developerom predávať nové domy a byty formou tzv. Lead-generation. Oproti štandardnému modelu, kedy developeri platia za marketing dopredu aj bez garancií predajných výsledkov, AdInternet získava klientov pre developerov na vlastné náklady a dostáva za to od developerov odmenu až po úspešnom predaji nehnuteľnosti. Má zmluvy s viac ako 60 developermi a propaguje takmer 130 projektov nového bývania, na vlastných webových stránkach s agregovanými ponukami a na špeciálnych webových stránkach developerských projektov.

„Vytvorili sme market štandard v odbore lead-generation v realitách. Navyše sme po štyroch rokoch stále jediní na trhu, „ dodáva Michal Hanus z investičnej skupiny Chenen, ktorá svoj podiel v AdInternet predala.

MAFRA kúpila celých 100 percent spoločnosti AdInternet. Cenu sa obe strany rozhodli nezverejniť.

Z piatich bývalých spoločníkov zostávajú v spoločnosti dvaja. Zakladateľ Jakub Zamrazil bude zároveň konateľom AdInternet vo vlastníctve vydavateľstva MAFRA a Petr Makovský zostáva obchodným riaditeľom AdInternet. Ďalšími konateľmi za spoločnosť MAFRA sú Michal Hanák a produktový riaditeľ Patrik Mališ.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu