Mediálna skupina MAFRA posilňuje v Českej republike svoju pozíciu v oblasti digitálneho marketingu a e-commerce, keď získala 100% podiel v jednej z najvýznamnejších konzultačných spoločností na trhu, spoločnosti ACOMWARE, ktorá sa špecializuje na segment e-commerce a retail. Multimediálny dom tak popri silnej pozícii na trhu on-line a off-line inzercie získava významnú účasť v segmente výkonnostnej reklamy, emailového marketingu a poradenstva v e-commerce.

„Nákup ACOMWARE potvrdzuje ďalší strategický posun multimediálneho domu MAFRA v digitálnom svete a súčasne aj rozvoj v oblasti, kde zatiaľ MAFRA významnejšie nepôsobila,“ povedal Štěpán Košík, predseda predstavenstva mediálnej skupiny MAFRA.

Spoločnosť ACOMWARE sa zameriava predovšetkým na pomoc pri vstupe obchodníkov na on-line trh, e-commerce poradenstvo, zvyšovanie návštevnosti, obchodnej výkonnosti e-shopov a inteligentný emailing. Medzi jej klientov patria významní hráči na trhu, a to e-shopy, ako aj zavedené retailové značky. MAFRA kupuje stopercentný podiel všetkých spoločníkov. Všetci pritom budú naďalej v ACOMWARE pôsobiť.

„Spoločnosť ACOMWARE nás zaujala postavením na trhu a portfóliom klientov, ale aj progresívnym myslením a prístupom k zákazníkom. Uvedomujeme si, že okrem klasickej display reklamy v kvalitných médiách musíme klientom ponúknuť aj lepší servis vo výkonnostnom marketingu. Veríme, že ACOMWARE má šancu byť jasnou voľbou pre klientov, ktorí chcú zefektívniť svoje investície do on-line marketingu alebo posilniť svoju pozíciu v e-commerce, “ povedal Michal Hanák, člen predstavenstva MAFRA zodpovedný za digitálnu divíziu.

„Za 13 rokov fungovania sme obslúžili viac ako 3 000 internetových projektov. Veríme, že spojenie s veľkým mediálnym domom s významným zázemím vytvorí pre našich klientov a kolegov podstatný priestor pre ďalší rozvoj,“ povedal Jan Penkala, výkonný riaditeľ ACOMWARE.

„ACOMWARE prešiel v posledných 5 rokoch úžasnou cestou, kedy sa nám podarilo získať hŕbu skvelých ľudí a klientov. O predaji spoločnosti sme nijako aktívne nepremýšľali, ale budúca vízia, ktorú nám predstavila MAFRA, nás veľmi zaujala. Veríme, že to môže byť tá správna cesta pre ďalší posun ACOMWARE, našich klientov a kolegov, ktorí nám celý čas pomáhali budovať silnú značku, “ dodal Tomáš Fikar, zakladateľ spoločnosti ACOMWARE.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu