Alexander Móži (foto: Ringier Axel Springer Slovakia)

Alexander Móži ako člen vedenia vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia bude na pozícii Chief Video Officer zodpovedný za realizáciu a rozvoj video stratégie vydavateľstva. Predtým pôsobil v reklamnej agentúre Zaraguza na pozícii Client Service Director.

„Oblasť online videa a video inzercie považujeme za veľmi perspektívnu, a preto chce byť RAS SK lídrom v produkcii short-form videa na slovenskom trhu. Verím, že v osobe Alexandra Móžiho sme získali člena manažmentu, ktorý nám túto stratégiu pomôže efektívne zrealizovať,“ povedal generálny riaditeľ vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia Milan Dubec.

Spoločnou video platformou všetkých online produktov vydavateľstva je portál Tivi.sk, ktorý v roku 2015 dosiahol takmer 40 miliónov prehratí videí.

Alexander Móži, Ringier Axel Springer Slovakia„Video je momentálne najrýchlejšie rastúci segment online marketingu, ktorý marketérom prináša obrovské možnosti. Našou ambíciou nie je iba implementovať aktuálne svetové trendy, ale aj vytvárať vlastné riešenia pre lokálny trh, “ povedal nový Chief Video Officer vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia Alexander Móži.

Alexander Móži má bohaté skúsenosti v oblasti reklamy, marketingu a klientského servisu. V tomto odvetví pôsobí už viac ako 16 rokov.

Do vydavateľstva prichádza z reklamnej agentúry Zaraguza, kde v posledných rokoch pôsobil na pozícii Client Service Director a mal na starosti takých klientov ako Kofola, Rajec, Semtex, Heineken, Krušovice, Kelt, Zlatý Bažant, Popradská káva a Tatra banka.

Spolupracoval aj na populárnej kampani Fofola pre značku Kofola.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu