Andrej Bičan o novej vodke NIČ: Úspech tohto nápadu, by bolo hlúpe nezúročiť aj v ďalšom predaji

photo: reefe | www.reefe.sk

Známy televízny moderátor Andrej Bičan spoločne s liehovarom Gas Familia a obchodným reťazcom METRO priniesol na trh novú vodku s názvom NIČ. S pôvodne zamýšľanej limitovanej edície sa stane stály produkt v ponuke, ku ktorému neskôr pribudne i whiskey, či borovička. Prečítajte si krátky info rozhovor s Andrejom Bičanom.

Prečo Nič?

Lebo odpoveď Nič sa často používa ako malé klamstvo, keď sme si aj niečo alkoholické dali. Je to najčastejšia odpoveď na otázky: Čo si dáš? Čo chceš ako darček? Čo si pil? a Čo ste pili pán vodič? Tak isto priniesť úplatok a odovzdať Nič, znie tak nevinne.

Z čoho ste vychádzali pri tvorbe názvu a konceptu?

Z vtipu, ktorý tento názov v sebe nesie. Aj ten najväčší suchár môže so sebou priniesť na párty, alebo návštevu vtip, ktorý sám o sebe volá po vypití.

Andrej Bičan sa stal tvárou kampane na novú vodku NIČ - vizual kampane

Kto je vlastníkom produktu?

Vlastníkom produktu je Andrej Bičan. Ako plniča, vzhľadom na dobré vzťahy, som si vybral Gas Famíliu.

Je vytvorený na objednávku priamo na zadanie a podľa požiadaviek Metro? Alebo Metro ho bude len výhradne predávať?

Metro je výhradný distribútor značky Nič a stálo pri vytvorení celého produktu od začiatku.

Vodkia NIČ v METRO, zdroj foto A.B.

Bude mať nová vodka aj launch kampaň?

Momentálne sa skúma jej potenciál na trhu a launch kampaň bude, ak sa dovŕši kompletnosť sortimentu značky.

Čo má symbolizovať znak odtlačku prsta a znak „and“ na etikete?

Je to môj otlačok palca. A znak &- je fonetický prepis, kde and je and a pomlčka symbolizuje lúč, ktorý je v angličtine ray, teda „rej“. Spojením teda vzniká Andrej.

Vodku prezentuje Metro, ako limitovanú edíciu. Prečo „len“ limitku?

Z dnešných čísiel predaja vidíme, že neostaneme len pri limitovanej edícii. Úspech tohto nápadu, by bolo hlúpe nezúročiť aj v ďalšom predaji. Pripravuje sa tiež borovička, ktorá by mala mať launch smerom k letu a s najväčšou pravdepodobnosťou na jeseň by sa mala značka obohatiť aj o whisky. (Andrej Bičan tiež sľubuje zlatú, drahú edíciu, ktorá má v sebe niesť maximum technologických postupov pri výrobe alkoholu).

Aký je timing marketingovej komunikácie a aké mediatypy používa?

Celé to vzniká na kolene. Keďže majiteľ je dobre známy širokej verejnosti celé to ťahá sám. Ako prostriedok na oslovenie použil sociálne siete a vytvára voice, ktoré sa púšťajú na predajniach. Spontánne sa urodili nejaké virály, keďže nápad je samopredajný.

Ďakujem za rozhovor.

Prečítajte si tiež > Andrej Bičan sa stal tvárou kampane na novú vodku NIČ

Andrej Bičan pri fotení pre Vodku NIČ (autor foto: reefe.sk, zdroj foto: AMI Communications)
Andrej Bičan pri fotení proma pre vodku NIČ (autor foto: Peter Reefe, reefe.sk, zdroj foto: AMI Communications)
- REKLAMA - adv.: