photo: reefe | www.reefe.sk
photo: reefe.sk, zdroj: AMI

Nová vodka v limitovanej sérii sa bude dať kúpiť výlučne v predajnej sieti veľkoobchodu METRO Cash & Carry. Vtipný koncept vytvoril pre liehovar Gas Familia moderátor Andrej Bičan. Správu sme aktualizovali o krátky rozhovor s nájomným fotografom Petrom Reefom, ktorý spravil zábery Andreja Bičana pre kampaň a etiketu novej vodky.

„Ak sa vás barman opýta, čo si dáte?, odpoviete „NIČ“. Ak sa vás policajt opýta, pán vodič, čo ste pili?, odpoviete tiež „NIČ“. Ďalšie otázky s jednoznačnou odpoveďou NIČ si vynaliezavý konzument vymyslí iste aj sám. A zábava môže gradovať,“ takýmto štýlom komunikácie sa  Gas Familia prihovára konzumentovi vodky novej značky NIČ.

Vodka sa predáva v limitovanej edícii výlučne v sieti METRO za 8,87 eur až do vypredania zásob.

Sám Andrej Bičan predstavil novú vodku aj na svojej fun page na Facebooku a aktívne ju propaguje.

Zábery Andreja Bičana do kampane vyhotovil nájomný fotograf Peter Reefe.

„S Andrejom Bičanom sa ako fotograf stretávam roky na rôznych eventoch kde moderuje alebo je pozvaný ako hosť. Za tie roky sme si na seba zvykli, myslím si že aj vďaka tomu, že sme rovnako naladený (uletený) a spájajú nás zábavno-ironicko-komické poznámky, ktoré glosujú aktuálne dianie okolo nás…:),“ povedal pre Masmediálne info nájomný fotograf Peter Reefe, ktorý vyhotovil všetky zábery Andreja Bičana pre vizuály kampane a etiketu novej vodky.

Andrej Bičan sa stal tvárou kampane na novú vodku NIČ - vizual kampane

„Andrej ma pred nejakým časom oslovil, že by sa so mnou rád stretol a potreboval by nafotiť jednu “vec”. Vzišlo z toho že má už rozbehnutý “projekt” s nápadom, ktorý je jemu vlastný a ako môžete aktuálne vidieť – vodka NIČ dostala svoju podobu aj v realite. Nápad prišiel od neho a musím uznať, že je to presne celý on, vodku sa chystám onedlho vyskúšať, keďže doma mám exemplár, ktorý som fotil na produktovú foto :), “ povedal Peter Reefe.

„Počas fotenia sme mali zábavu pretože on je sám osebe kreatívny a plus moje nápady, dali možnosť vzniknúť množstvu fotografií z ktorých sme mali problém vybrať, lebo všetky boli dobré a niektoré samozrejme až tak že sme sa zhodli, že nesmú uzrieť svetlo sveta :) Malá pikoška z fotenia je fakt že sako, ktoré má Andrej na sebe na fotografii je moje, pretože jeho sako, ktoré si priniesol nám pripadalo príliš formálne, takže som zabehol k sebe kúsok od ateliéru a doniesol na skúšku svoje sako. :) Osobne držím jeho značke palce, je to niečo čo na trhu osvieži ponuku a keď je vodka dobrá, tak sa predsa nemôže stať NIČ :),“ dodal Peter Reefe.

Správu o uvedení novej vodky zverejnil na svojom Facebooku aj reťazec METRO.

O komunikáciu s médiami sa pre METRO stará PR agentúra AMI Communications.

Prečítajte si tiež > Andrej Bičan o novej vodke NIČ: Úspech tohto nápadu, by bolo hlúpe nezúročiť aj v ďalšom predaji

Liehovar Gas Familia, ktorý vodku NIČ vyrába sa neslávne preslávil v minulosti kampaňou na svoju vodku Familia, za ktorú dostala spoločnosť aj upozornenie od Rady pre reklamu – kampaň označila za neetickú.

Kampaň bola z dielne agentúry This is Locco. Čítaj viac o kampani.

kampaň Vodka Familia Premium od agentúry This is Locco - 4

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu