Andrej Kiska a Gogo (repre foto: záber z videa)

Kiska zverejnil na svojom Facebook profile video z jazdy, ktorú absolvoval so známym youtuberom GoGom. Videom získalo za 24 hodín viac ako štvrť milióna videní.

Kisku viezol známy youtuber vo svojom vozidle Volkswagen UP! a sprevádzala ich čierna limuzína Mercedes-Benz triedy S a ochranka vo vozidle Volkswagen Touareg, čiernej farby, ktorej ŠPZ (BL 514 IJ) youtuber GoGo na videu neprekryl rozmazaným záberom a Kiska video zverejnil na svojom Facebook profile.

„Moja dcéra je začínajúca youtuberka, má už 11 videní. Gogo, mladý chlapec, ktorého som ešte nedávno nepoznal, mi povedal, že má o niečo málo viac :),“ napísal Andrej Kiska.

„Ponúkol sa, že ma odvezie do práce, a ja som súhlasil. Moji ochrankári hovorili, že som dobrodruh. Musím uznať, že Gogo to zvládol. Veď sa pozrite,“ dodal Kiska.

Gogo začal spovedať známe osobnosti pred rokom, keď v novembri spustil na svojou YouTube kanáli reláciu Chill Out Talkshow.

Prvým hosťom jeho relácie bol scenárista Andy Kraus, ktorý stojí za divácky veľmi úspešným seriálom Panelák televízie JOJ, ale je i autorom sitkomov ako Uragán, Susedia a Kutyil s.r.o., alebo Dvojičky.

„Chcem, aby to bola úprimná show, kde pokecáme s hosťami o určitých témach a vy budete mať šancu vidieť, akí sú v realite. Aspoň troška teda!,“ povedal vtedy GoGo.

Komentované videá na YouTube sa stali fenoménom dneška, keď mnohým divákom nahrádzajú tradičné programy v klasickej televízii.

YouTuberi si sami vybudovali publikum, ktoré ich uživí a stali sa tak z nich profesionálny tvorcovia video kontentu.

Získavajú príjmy z reklamy, ktorú spoločnosť YouTube automaticky k ich videám priradí, keď majú vysokú sledovanosť.

GoGo patrí k najznámejším slovenským YouTuberom, vlogovať začal už ako 16-ročný a za ten čas si vybudoval vlastné publikum. Jeho profil GoGoManTV má takmer 1 milión 470 tisíc odberateľov.

„Vývoj je neúprosný. Najmä mladé generácie (generácie Y a Z) opúšťajú „klasické“ médiá. Vznikajú nezávislé médiá, vzniká nová kategória influencerov, opinion lídrov. Moderátorov, či divadelných hercov nahrádzajú youtuberi i známi športovci. Nové hviezdy majú jeden spoločný znak – podarilo sa im v sociálnych médiách vytvoriť si vlastné, špecifické publikum, vlastný jazyk a….dokážu predávať,“ uviedla agentúra The Hive, ktorá sa špecializuje na prácu s online infulencermi v Čechách a na Slovensku.

REKLAMAadv.:

1 komentár

  1. Mám otázku: Čo znamená „influencerov, opinion lídrov.“?
    A k článku len toľko, že sú to samé klamstvá a polopravdy. Toto fungovalo na západe zhruba pred 20 rokmi a oni si myslia, že keď to u nich fungovať prestalo, pretože žiadna lož neprežije večne, tak to bude fungovať u nás.. Niekto nesleduje vývoj voličských nálad vo svete. Čím viac budú/budete „tlačiť na pílu“ o to skôr zanikne aj táto forma beztak dosť stupídnej a málo funkčnej propagandy..

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu