Anna Vojteková a Filip Švaňa rozšíria tím agentúry PR Clinic

Anna Vojteková a Filip Švaňa (foto: PR Clinic)

Filip Švaňa je novou posilou agentúry PR Clinic. Švaňa, ktorý donedávna viedol agentúru PR.Konektor, nastupuje na pozíciu COO (chief operating officer). Vo vedení agentúry tak doplní Juraja Danielisa a Martina Dobiša.

PR Clinic súčasne posilňuje i klientský servis, do tímu prichádza skúsená exnovinárka a PR manažérka, Anna Vojteková.

„PR Clinic dlhodobo vnímam ako trhovú jednotku v korporátnej komunikácii, reputation manažmente a krízovej komunikácii, čo sú oblasti s veľkým potenciálom, aj s ohľadom na rast sociálnych sietí. Jedným z mojich cieľov bude popri vedení klientskych tímov a práce pre klientov ešte viac rozvinúť produktovú komunikáciu, prácu s influencermi a 360-stupňové kampane, ktorým som sa dosiaľ intenzívne venoval,“ uviedol Filip Švaňa, nový COO agentúry PR Clinic.

„S Filipom prichádza okrem bohatých skúseností i všestrannosť a leadership. Reputácia je pre firmy a ich produkty kľúčová, no v dnešných časoch rýchlych komunikačných platforiem mimoriadne krehká. V PR Clinic preto prijímame len skúsených a overených odborníkov, čo je predpokladom našej ďalšej expanzie i mimo lokálneho trhu,“ povedal Juraj Danielis.

PR Clinic pracuje pre viac ako štyridsať klientov z priemyslu, financií, technológií a služieb. Svoje služby poskytuje tiež nápojárskym love brandom (Pillsner, Gambrinus, Šariš, Birell, Kofola, Vinea, Absolut, Chivas Regal) a ďalším.

Okrem PR servisu zastrešuje klientom aj kompletnú kreatívu a produkciu, social media (vrátane extenzívneho community manažmentu), eventy a mediálny nákup, ako aj Public Affairs.

Filip Švaňa
Pôsobí v médiách, marketingu a PR už 21 rokov. Začínal ako novinár (SITA, Markiza.sk, externe SME, Pravda, Hospodárske noviny), neskôr robil marketing v národnej lotériovej spoločnosti TIPOS a slovenskej internetovej jednotke Azet.sk, kde stál pri štarte dnešných TOP portálov Aktuality.sk či Diva.sk. Od roku 2013 viedol PR.Konektor na Slovensku. Riadil kľúčové komunikačné projekty pre značky Milka, Figaro, Haribo, Hollandia, Activia, Daylong, či Huawei, stávkovú kanceláriu Tipsport. S tímom tiež zabezpečoval komunikáciu obchodných reťazcov BILLA a Hornbach, eshopu Hej.sk, Facebooku, NN Životnej poisťovne, finančnej skupiny Arca Capital, či Východoslovenskej energetiky/innogy. Spoluorganizoval konferenciu Mileniáli.

Anna Vojteková
Pôsobí v médiách, marketingu a PR 15 rokov. Bola -redaktorkou v Rádiu NAJ, televízii TA3 a Mestskej televízii Trnava. Neskôr si vyskúšala aj agentúrne prostredie a marketingovú komunikáciu následne zastrešovala v spoločnosti Energochemica Trading, a.s.

PR Clinic
Vznikla v roku 2008 a dlhodobo patrí medzi najsilnejšie slovenské PR agentúry. Pracuje pre viac ako 40 klientov z rôznych odvetví. Skúsený interný agentúrny tím má zhruba 30 členov a spolupracuje s desiatkami odborníkov z rôznych oblastí. Agentúra má pobočku v ČR a čoskoro i v Maďarsku.

(ts)