
Jeden z najúspešnejších slovenských počinov, aplikácia HopIN, mieri do susedných Čiech. Pre marketingové aktivity si vybrala agentúru daren&curtis.
„HopIN vznikol v roku 2012, aby zjednodušil cestovanie taxíkom na Slovensku a časom aj za jeho hranicami“ – informuje slovenská stránka HopIN. Do dnešného dňa bolo na Slovensku zaznamenaných až 100 000 stiahnutí a počet denných objednávok sa približuje číslu 2 000.
Aplikácia sa v Prahe stretne s konkurenciou. Zatiaľ čo v Bratislave prenikli na pole neorané, hlavné mesto Českej republiky už má s podobnými projektami skúsenosti. Liftago a Uber patria momentálne medzi jednotky na trhu.
HopIN by však mohol trhom zatriasť.
Pozrite si video ako HopIN funguje:
[vimeo height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]https://vimeo.com/127717485[/vimeo]
„Hopin je pre taxikárov zatiaľ najlacnejší – do konca tohto roku bude pre nich zadarmo, od roku 2016 ich bude stáť 500 korun mesačne a k tomu poplatok 15 Kč z každej jazdy. Liftago taxikárov pritom stojí 13 % z každej jazdy a Uber chce 20 %. Klasický dispečing je najdrahší, taxikárov stojí od 8 tisíc korún mesačne,“ napísal o HopIN portál tyinternety.cz.
Okrem cenotvorby „zaútočí“ aplikácia aj masívnou kampaňou, v ktorej jej bude pomáhať slovenská agentúra darencurtis.

Launch kampane odštartovali tlačovou konferenciou, ktorá bola minulý týždeň v Prahe v Jazz Dock Café na Janáčkovom nábřeží. „Účasť českých médií bola príjemným prekvapením, rovnako ako aj množstvo následných mediálnych výstupov,“ tvrdí Ľubomíra Hudáková, account director daren&curtis.
Okrem PR, investuje HopIN najmä do online.
„Počas päť týždňovej kampane sa pokúsime HopIN dostať takmer všade. Samozrejmosťou sú kampane v rámci Google display network, Facebook či Seznam, ktorý je v Čechách silný ako Google. Vyskúšame aj kampaň na stránkach novinky.cz a Aplikace.cz. Okrem týchto tradičnejších formátov, vyskúšame aj exkluzívny formát mVideo, ktorý máme vďaka spolupráci s mediálnou agentúrou Mindshare. Zabŕdneme i do lokálnych rádií. Veríme, že týmto pekným komunikačným mixom sa dostaneme čo najbližšie k potenciálnemu zákazníkovi,“ dodáva Hudáková.
Kampaň odštartovala 18.5. 2015 a bude trvať 5 týždňov. O výsledkoch kampane vás budeme informovať.