Apple nasadil dve nové reklamy na iPhone 7, prvú vytvorila reklamná agentúra TBWA\Media Arts Lab a druhá vznikala in house priamo v Apple, tak ako i nový spot na hodinky Watch 2 series.
Spoty uviedla spoločnosť počas odovzdávania cien Amy Awards v nedeľu večer 25. septembra, ako upozornil portál AdWeek. Sme presvedčený, že spoty môže Apple vytvárať vklude in house, oba sú kvalitou porovnateľné so spotom, ktorý vznikal v agentúre, ale ani ten nie je vôbec na zahodenie.
Reklamy predstavujú výhody nového iPhone, lepší fotoaparát, ktorý robí skvelé fotografie aj za zhoršených svetelných podmienok a vode odolnosť telefónu.
Pozrite si spot od agentúry TBWA\Media Arts Lab:
https://www.youtube.com/watch?v=R27KHLQ0cIU
Spot, ktorý vznikal in house, a ako podmaz hrá „vypalovák“ Thunderstruck od rockovej kapely AC/DC:
https://www.youtube.com/watch?v=rTFPB4OUqrM
Apple vytvoril in hose i ďalší spot – na druhú sériu smart hodiniek Apple Watch. Reklama má primárne upozorniť na nový benefit – vode odolnosť hodiniek (do 50 m) a tiež poukázať na novú funkciu GPS. V spote je použitá ako podmaz skladba Sinnerman od speváčky Nina Simone:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=60&v=5t21_e7_-cQ