Apple nasadil dve nové reklamy na iPhone 7, prvú vytvorila reklamná agentúra TBWA\Media Arts Lab a druhá vznikala in house priamo v Apple, tak ako i nový spot na hodinky Watch 2 series.

Spoty uviedla spoločnosť počas odovzdávania cien Amy Awards v nedeľu večer 25. septembra, ako upozornil portál AdWeek. Sme presvedčený, že spoty môže Apple vytvárať vklude in house, oba sú kvalitou porovnateľné so spotom, ktorý vznikal v agentúre, ale ani ten nie je vôbec na zahodenie.

Reklamy predstavujú výhody nového iPhone, lepší fotoaparát, ktorý robí skvelé fotografie aj za zhoršených svetelných podmienok a vode odolnosť telefónu.

Pozrite si spot od agentúry TBWA\Media Arts Lab:

https://www.youtube.com/watch?v=R27KHLQ0cIU

Spot, ktorý vznikal in house, a ako podmaz hrá „vypalovák“ Thunderstruck od rockovej kapely AC/DC:

https://www.youtube.com/watch?v=rTFPB4OUqrM

Apple vytvoril in hose i ďalší spot – na druhú sériu smart hodiniek Apple Watch. Reklama má primárne upozorniť na nový benefit – vode odolnosť hodiniek (do 50 m) a tiež poukázať na novú funkciu GPS. V spote je použitá ako podmaz skladba Sinnerman od speváčky Nina Simone:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=60&v=5t21_e7_-cQ

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu