Beer Station je na slovenskom trhu druhý rok a za ten čas dokázal zviditeľniť rôzne druhy slovenských a českých pív až zo 150-tich pivovarov.

Novátorstvo, iniciatíva a zlepšovanie sú osobnostné znaky ľudí, ktorí prichádzajú na trh s novými formami podnikateľskej činnosti. Ich nápady obohacujú trh a pomáhajú aj iným, často menším značkám zviditeľniť sa na trhu. Tento podnikateľský koncept je charakteristický aj pre sieť prevádzok Beer Station.

Beer Station je prvá sieť predajní s pivom od malých pivovarov. Prvá prevádzka bola otvorená minulý rok v júni, dnes má sieť osem pobočiek na Slovensku a jednu pobočku v Prahe.

V každej jednej prevádzke je bohatá ponuka čerstvých remeselných pív so sebou.

„Pivo plníme do fliaš priamo pred zákazníkom na princípe protitlaku cez špeciálne plničky, vďaka ktorým sa do piva nedostáva vzduch. Takto si čerstvo načapované pivo uskladnené v chladničke zachováva svoje vlastnosti, chuť a kvalitu až pokým sa neotvorí. Zakladáme si na kvalite piva, preto každé ráno a každý večer preplachujeme pivné hadičky čistou vodou, čo je podstatným krokom k zachovaniu čerstvosti piva. Sudy s pivom tiež uchovávame v chladiacich boxoch, pretože remeselný nápoj je nepasterizovaný a väčšinou aj nefiltrovaný. Takže pravidlo o tom, že prvé a posledné načapované pivo musí byť zlé, u nás neplatí,“ uviedol pre Reťazce.sk Artem Boldyrev, CEO Beer Station.

Od otvorenia prvej prevádzky ubehol jeden rok aj štyri mesiace. Odvtedy sa vo všetkých pobočkách vyčapovalo viac ako 140-tisíc litrov piva. Beer Station počas svojho doterajšieho pôsobenia ponúklo vo svojich výčapoch 700 rôznych neopakovateľných druhov piva od 150-tich pivovarov, prevažne z Česka a Slovenska.

„Pivá na prevádzkach sa obmieňajú každý deň. Riadime sa ročným obdobím, počasím, vyberáme najkvalitnejšie pivo na trhu, nezabúdame na novinky, špeciály a piva s oceneniami. Určitú rolu hrá aj dopyt, ktorý môže byť na každej prevádzke trochu iný. Vždy sa snažíme ponuku zostaviť tak, aby sme vyhoveli každému pivárovi, preto na Pivnej Stanici nemôžu chýbať ležiaky, ani obľúbené IPy, APy, či Portery, pšeničné a iné piva,“ vysvetli Artem Boldyrev.

Beer Station sú primárne zamerané na mužov vo veku od 25 rokov, ktorí na pivnom moku ocenia predovšetkým kvalitu, chuť a vôňu. Pridanou hodnotou prevádzok je aj kvalitne vyškolený personál, ktorí dokáže vždy poradiť, aké pivo je pre človeka to najlepšie.

Aj preto Beer Station pre svojich zamestnancov robí ochutnávky piva. Súčasťou konceptu predaja je napríklad aj bonusový systém, apka či pojazdná prevádzka.

„Spolupracujeme so startupovou aplikáciou Trifft, v ktorej máme vlastný bonusový systém, vďaka ktorému každý zákazník dostane od Beer Station pol litrovú fľašu s čerstvým pivom úplne zadarmo, aby sa mohol zoznámiť s craftovým pivom. V rámci tohto systému zákazník nájde aj niekoľko iných výhod, ako sú zľavy a darčeky. Tiež sme vyvinuli vlastnú aplikáciu Beer Station pre iOS a Android, kde zákazník vidí všetky prevádzky Beer Station s aktuálnou ponukou, popismi ku pivám a cenami. Pripravili sme aj pojazdnú prevádzku Beer Station, s ktorou sa prezentujeme na niektorých pivných festivaloch,“ dodal Artem Boldyrev.

Počet prevádzok Beer Station je momentálne deväť, no v blízkej dobe pribudnú ďalšie. Začiatkom roka má Beer Station v pláne ponúkať kvalitné pivo v trinástich prevádzkach.

Už čoskoro bude otvorená prevádzka v Martine, následne pribudnú ďalšie prevádzky v Bratislave, neskôr po celom Slovensku.

Beer Station sa na základe franchisingových partnerstiev nebráni ani expanzii do susedných štátov alebo on-line predaju. Vo všetkých prípadoch je, ale dôležité dodržať kvalitu dodaného piva.

zdroj foto: Beer Station