Soňa Lexmanová a Juraj Caránek (zdroj: APRSR)

Asociácia Public Relations Slovenskej republiky na svojom Valnom zhromaždení schválila nové vedenie združenia. Posilniť exekutívu združenia má päťčlenné prezídium v zložení:

Juraj Caránek (SEESAME Communication Experts), Soňa Lexmanová (SKPR STRATEGIES), Martin Mazag (PRime time), Katarína Remiaš (1st CLASS AGENCY) a Roman Záhorec (Neopublic).

„Veľmi ma teší, že kolegovia z PR branže mi prejavili dôveru a vyjadrili spokojnosť s mojou doterajšou prácou. Prechádzame turbulentným obdobím a komunikácia nebola nikdy dôležitejšia. Všetci si zvykáme na nový, ale pritom zodpovedný „normál“. Dôraz kladieme na zmysluplné integrované spolupráce, cenotvorbu, talent-manažment a jasné etablovanie PR ako relevantného partnera v rámci kreatívneho priemyslu,“ povedala Soňa Lexmanová, Managing Director agentúry SKPR STRATEGIES, ktorá sa opätovne stala prezidentkou na ďalšie dvojročné funkčné obdobie.

„Spolu s kolegami v prezídiu sa budeme popri iných témach systematicky zaoberať aj etikou v komunikácii, s dôrazom na sociálne siete a konšpirácie. Do tejto práce zároveň pozývame všetkých komunikačných profesionálov na Slovensku,“ dodáva nový člen prezídia Juraj Caránek, Head of Corporate Team & Partner agentúry SEESAME.

Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR) je výberová organizácia, ktorej členmi sú najúspešnejšie a najproduktívnejšie agentúry pôsobiace na slovenskom trhu v oblasti public relations.

Cieľom APRSR je prispievať k rozvoju PR na Slovensku, zastupovať záujmy jej členov, edukovať odbornú verejnosť a klientov, kultivovať služby poskytované samotnými PR agentúrami a posilňovať postavenie tohto odvetvia na trhu komunikačných služieb.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu