vizuál kampane (zdroj: St. NICOLAUS/1st CLASS AGENCY)

Po vzdelávacej mikro kampani značka Borec komunikuje v novej kampani leit motív, v ktorom agresivita vyvolaná alkoholom môže byť veľký problém. Spoločnosť St. NICOLAUS, pod ktorú značka patrí, sa kampaňou poziciuje, ako spoločensky zodpovedná firma, ktorá sa rozhodla uviesť kampaň s prvkami sociálnej reklamy, ktorá „borcom“ vysvetľuje, že nie je cool správať sa v bare agresívne.

Kampaň plánovali v St. NICOLAUS spustiť už v marci, ale pre situáciu s koronakrízou sa rozhodli počkať. Kampaň štartuje v júni a potrvá až do konca júla. Kampaň je z dielne agentúry Mannschaft a bude on air výlučne v online prostredí, na Facebooku, Instagrame a na reklamnej platforme Google.

„Agresivita vyvolaná alkoholom je čoraz častejšie skloňovaný problém v našej spoločnosti. My ako výrobca a distribútor alkoholických nápojov o to viac pociťujeme zodpovednosť podnietiť našich konzumentov k tomu, aby sa v každej situácii správali zodpovedne. Preto sme sa rozhodli prísť s nápadom, ako vtipne povedať ľuďom, že nie je cool správať sa v baroch agresívne. Zároveň nie je cool nechať sa takýmto primitívnym správaním vyprovokovať, ale radšej z takej situácie šalamúnsky vykorčuľovať,“ povedala pre Mediahub.sk Veronika Slováková, Brand Manager značky Borec, zo spoločnosti ST.NICOLAUS.

„Ako ideálny protagonista sa nám zdal práve Attila Végh. Správňak v reálnom živote a „zabijak“ v klietke. O Attilovi je známe, že v reálnom živote sa nikdy nepobil a pritom vie pravé háky rozdávať na počkanie. Chceli sme poukázať na to, že správny borec sa do konfliktu nepúšťa, ale mu predchádza,“ doplnila Veronika Slováková.

„Sériu spotov sme točili na 16 mm filmovú surovinu a nie na digitál. Samotná produkcia a postprodukcia boli trošku náročnejšie, ale o to kúzelnejšie – tu si dovolím citovať produkčnú agentúru. Po nakrúcaní poslal produkčný tím filmové kotúče do Českej televízie, kde film vyvolali a následne skenovali do digitálnej podoby. Až v tomto kroku režisér videl skutočne natočený materiál, ktorý sa ďalej spracoval do finálnych spotov. Režisér mal od začiatku predstavu použitia 16 mm filmu aj pre zabezpečenie uveriteľného vintage looku samotného spotu, ktorý dotvára jeho dobovosť. Druhotným zámerom kampane bolo sprostredkovať publiku ozajstný vizuálny, filmový zážitok. Konečný výsledok dopadol nad naše očakávania,“ prezradila Veronika Slováková.

„V druhej polovici kampane máme pre borcov pripravené ešte jedno prekvapenie. Ale viac prezradíme až v júli,“ prezradila Veronika Slováková, Brand Manager značky Borec, zo spoločnosti ST.NICOLAUS.

Vizitka kampane:

Klient: Borovička BOREC – ST. NICOLAUS (Veronika Slováková, Tomáš Trstenský)
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Copywriter: Matúš Kvas
Art Director: Adam Marčan
Režisér: Tomáš Řehořek
Hudba: Jerguš Oravec
Produkcia: Playground13 (Ďuro Darida, Kika Kijacová)
Fotograf: Matúš Bence

Tri variácie spotov si môžete pozrieť na webe spoty.mediahub.sk:

Borovička Borec – Attila Végh a sila skutočného Borca (1)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu