foto: Aupark

Bratislavské nákupné centrum od apríla štartuje nový komunikačný koncept z dielne agentúry Betc Shopper v ktorom „chce priniesť prekvapenie na každom rohu a apelovať na verných aj nových zákazníkov s cieľom podnietiť ich zvedavosť“.

Novým komunikačným konceptom chce skupina Unibail-Rodamco „pre návštevníkov urobiť z nákupného centra miesto na stretávanie“ a odlíšiť svoje nákupné centrum Aupark od bratislavskej konkurencie Centrál, Eurovea, Bory Mall, alebo Polus, Palace, či Avion.

Nová vizuálna identita bude komunikovaná vo všetkých kanáloch, online prostredí, na billboardoch a tlačených materiáloch.

„Zážitok z nakupovania má byť nečakaný a prekvapivý. Vytvorili sme silnú a jedinečnú kampaň, aby sme ho mohli vyjadriť,“ povedal Antoine Choque, dizajnový riaditeľ agentúry BETC SHOPPER.

„Pod heslom „Unexpected Shopping“ sa ukrýva túžba ponúknuť návštevníkom jedinečnú skúsenosť a premeniť nákupné centrum na miesto, kde nejde len o samotné nakupovanie. Nová vizuálna identita má vzbudiť chuť nakupovať nečakaným a okázalým spôsobom. Ako ukázal prieskum, aj „unexpected“ aj „shopping“ vyvolávajú pozitívne asociácie spájajúce sa s inakosťou, prekvapeniami, pohodou a relaxom. Moment prekvapenia vzbudzuje túžbu objaviť viac – iný, dosiaľ nepoznaný nákupný priestor. Komunikácia stojí na dvoch princípoch: silnom vizuálnom zobrazení a pútavých frázach a sloganoch, ktoré prezentujú ponuku prémiových služieb, exkluzívnych značiek a pôsobivých podujatí,“ uviedlo o novom koncepte nákupné centrum.

Pozrite si vizuály kampane:

foto: Aupark
foto: Aupark
foto: Aupark
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu