Server Interbrand  minulý týždeň potvrdil silu a vedúcu pozíciu značky AXA v odvetví poisťovní. Celkovo zaujíma AXA naprieč všetkými odvetviami 53. miesto medzi najhodnotnejšími svetovými značkami a 5. miesto medzi francúzskymi značkami, kedy jej hodnota vzrástla o 14 % a je odhadovaná na 8,12 miliardy USD.

Server Interbrand vyzdvihol najmä niekoľko zásadných úspechov dosiahnutých v roku 2014, ktoré ilustrujú vedúcu pozíciu spoločnosti AXA v danom odvetví i silu jej značky, ako napríklad expanzia do nových teritórií, investície do technických laboratórií a začínajúcich podnikov, partnerstvá s vedúcimi spoločnosťami a univerzitami v oblasti technológií, ale aj rôzne iniciatívy v rámci koncepcie spoločenskej zodpovednosti.

Podľa portálu Interbrand sa „AXA inteligentne prispôsobuje zmenám vo svete,“ aby „posilnila svoje vzťahy s klientmi v podnikateľskej i spotrebiteľskej rovine“.

Interbrand-Best-Global-Green-Brands-2014-LogoPortál Interbrand ďalej vyhodnotil spoločnosť AXA celosvetovo ako Najekologickejšiu značku (Best Green Brand) medzi poisťovňami, kedy zdôraznil najmä jej úlohu pri riešení problémov zmeny klímy prostredníctvom podpory chápania ekologických rizík i znižovaním ekologickej stopy spoločnosti.

„Všetci sme veľmi hrdí na to, že sme už šiesty rok po sebe vedúcou značkou medzi poisťovňami a že sa radíme medzi 100 najhodnotnejších svetových značiek naprieč všetkými odvetviami.

AXA predstavuje strategické aktívum, ktoré priťahuje a udržiava svojich klientov, partnerov i talenty po celom svete.

Sila našej značky pomáha našej expanzii na trhy s vyšším rastom a predstavuje konkurenčnú výhodu pri digitalizácii svojho podnikania,“  uviedla Véronique Weill, prevádzková riaditeľka skupiny AXA.

„Každý deň sa po celom svete snažíme dokazovať, že vieme plniť záväzky našej značky – ochrániť našich klientov, poskytnúť im odborné skúsenosti v poistení a správe majetku, neustále zlepšovať naše služby, predstavovať silného a spoľahlivého partnera v časoch krízy, zachovávať najvyššie etické meradlá a šíriť pozitívny vplyv na spoločnosť prostredníctvom osvety a prevencie z hľadiska rizík.

V poslednom roku sme i naďalej pokračovali v investíciách do našej značky a jej jednotnosti – rebranding nášho amerického podniku pod názvom AXA predstavoval zásadný prelom v histórii skupiny. Zvýšili sme tiež spokojnosť klientov, podporou mobilných zariadení a poskytovaním inovatívnych služieb, ako napr. AXA Drive alebo MonAXA. Rada by som úprimne poďakovala všetkým našim zamestnancom i predajcom po celom svete, rovnako, ako predstaviteľom značky AXA v prvej línii, za ich vysoké nasadenie pri každodennom poskytovaní služieb našim klientom,“ dodala Véronique Weill.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu